تاریخ انتشارشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۹
plusresetminus
حزب الله: معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج، از هماهنگی شهرداری کرج با سازمان نظام‌مهندسی استان البرز به‌منظور حذف کامل تبادلات فیزیکی در راستای تسریع در صدور پروانه ساختمانی خبرداد.
۰
کد مطلب : ۳۰۳۰۵۳
زمان صدور پروانه ساختمانی تسریع می‌شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عباس سعیدی کیا  اظهار کرد: به‌منظور تسریع در صدور پروانه ساختمانی، شهرداری کرج با هماهنگی سازمان نظام‌مهندسی استان البرز اقدام به حذف تبادلات فیزیکی در این خصوص کرده است.
سعیدی کیا عنوان کرد: طی جلسه‌ای که به همین منظور برگزار شد، مقررشده دستورالعمل‌های اجرایی در خصوص ضوابط صرفه‌جویی مصرف انرژی در ساختمان‌ها (مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان)، کنترل نقشه‌های اجرایی جهت افزایش کیفیت ساخت و ساز، همچنین ایجاد کارگروه ویژه بهسازی لرزه‌ای و گسل و درنهایت نظم دادن به امور مرتبط با خدمات مجریان ذی‌صلاح در دستور کار قرار گیرد.
وی گفت: تسریع و تسهیل در صدور پروانه ساختمانی از مطالبات، حقوق عامه و قانونی شهروندان است و شهرداری نسبت به این موضوع توجه دارد.
این مسئول؛ با تأکید بر تسهیل هرچه بیشتر فرایند اداری صدور پروانه‌های ساختمانی در شهرداری‌ها، گفت: کاهش زمان فرآیند صدور پروانه ساختمانی ازجمله سازوکارهایی است که در دستور کار قرار دارد.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین