تاریخ انتشارشنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۸
plusresetminus
حزب الله:عصر جمعه راهپیمایی‌های گسترده‌ای در تمامی استان‌های نوار غزه در تجلیل عملیات قهرمانانه در قدس اشغالی برپا شدند.
۰
کد مطلب : ۳۰۳۰۳۴
تبدیل عزاداری جِنین به شادی پس از عملیات قدس/ پخش شیرینی و شادی فلسطینی‌ها
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، عصر جمعه راهپیمایی‌های گسترده‌ای در تمامی استان‌های نوار غزه در تجلیل عملیات قهرمانانه در قدس اشغالی برپا شدند.
همچنین از بلندگوهای مساجد فریاد الله اکبر برخاست و شهروندان فلسطینی شروع به تیراندازی هوایی کرده و در استان‌های نوار غزه میان عابران شیرینی پخش کردند.
گروه‌های فلسطینی نیز از عملیات قهرمانانه در قدس به عنوان پاسخی به کشتار اخیر رژیم اشغالگر در جنین پشتیبانی کردند.
تبدیل عزاداری جِنین به شادی پس از عملیات قدس/ پخش شیرینی و شادی فلسطینی‌ها
مراسم عزاداری خانواده‌های شهدای فلسطینی جنایت جنین پس از انتشار خبرهای مربوط به عملیات استشهادی علیه شهرک‌نشین‌ها در قدس اشغالی به جشن تبدیل شد و افراد حاضر فریادهای الله اکبر و شعارهایی در تقدیر از فلسطین و شهدا سر داده و این پیروزی را تبریک گفتند، در ادامه نیز خانواده‌های شهدا میزبان فسطینی‌هایی بودند که برای تبریک آمدند.
این جشن گسترش پیدا کرد و در ادامه صدها فلسطینی برای ابراز خوشحالی خود از این عملیات به خیابان‌ها آمدند.
مشیر المصری، از رهبران جنبش حماس اظهار کرد: عملیات قدس دلیلی بر زنده بودن و آمادگی مقاومت و توانایی نیروهای مقاومت در پاسخ به اشغالگران برای پرداخت بهای حماقت‌هایشان و نوشیدن از همین جام است.
المصری در ادامه تاکید کرد: مقاومت همواره در کمین اشغالگران خواهد بود و قلب‌های مردم ما با خبرهای خوش بیشتری آرام خواهد گرفت.
داود شهاب، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفت‌وگوی مطبوعاتی تاکید کرد: عملیات قدس در واقع تجسم یکپارچگی میادین قدس، کرانه باختری، غزه و جوامع دور از وطن بوده و پیام امروز عملیات قدس به رژیم اشغالگر آمادگی مقاومت برای نبرد نهایی آزادسازی است که بسیار نزدیک است.
شهاب در ادامه گفت: با هر گلوله‌ای که از اسلحه نیروهای مقاومت به سمت اشغالگران شلیک می‌شود از عمر رژیم اشغالگر کم می‌کند تا اینکه نابود شده و از بین برود.
در عملیات استشهادی روز جمعه در مقابل کنیسه‌ای در قدس، ۹ اسرائیلی کشته شده و ۱۲ تن دیگر زخمی شدند.
پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد، عامل عملیات قدس یک فلسطینی بود که با خودرو، خود را به محل رساند و شروع به تیراندازی کرد و در حال حاضر تحقیقات برای شناسایی همدست‌های احتمالی او ادامه دارند.
شبکه ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد، وضعیت سه تن از زخمی‌های عملیات قدس وخیم است.
طبق گزارش رسانه‌های عبری زبان، تعداد زیادی از سربازان اسرائیلی در منطقه نبی یعقوب و بیت حنینا مستقر شدند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین