کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش انوشیروانی به غیبت رضازاده و باقری در مراسم وزنه‌برداری

ایسنا , 5 بهمن 1401 ساعت 14:29

حزب الله:
سرپرست فدراسیون وزنه‌برداری دلیل غیبت کوروش باقری و حسین رضازاده را توضیح داد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سجاد انوشیروانی، سرپرست ریاست فدراسیون وزنه‌برداری پس از رونمایی از اسپانسر تیم ملی، پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد. او درباره اینکه تصور می‌شود وفاق بزرگان وزنه‌برداری تا انتخابات پیدا کند اما حسین رضازاده، سعید علی‌حسینی و کوروش باقری امروز در این برنامه حضور نداشتند، بیان کرد: این عزیزان حتما کنار خودمان داریم. حسین رضازاده به علت ازدواج برادرزاده‌اش به اردبیل رفت و آقای باقری و چند رئیس هیات استان تماس گرفتن،د عذرخواهی کردند که شرایط شرکت در مراسم را نداشتند. همکاری با این عزیزان را ادامه می‌دهیم و هیچ مشکلی با هیچ عزیزی نداریم. از همه عزیزان و بزرگان کمک گرفتیم و همه را دور هم جمع کردیم. همه کنار ما کار می‌کنند و مشکل خاصی نیست.

 
 
 

قرارداد با حامی مالی تا آذر ۱۴۰۲ است

او در مورد قرارداد فدراسیون با حامی مالی گفت: در وزنه‌برداری یک حامی مالی با اصالت وجود نداشته است و تا جایی که ما می‌دانیم  تاکنون از حامی مالی رونمایی نشده بود. قسمتی از از این کمک مالی برای انجام امور تیم‌های ملی و استان‌ها هزینه می‌شود. قرارداد ما با حامی مالی تا آذر سال ۱۴۰۲ است.
 

تمام وعده‌هایم مکتوب است

انوشیروانی در پاسخ به این پرسش  که چه تضمینی وجود دارد، وعده‌هایش عملی شود و در حد شعار نباشد؟ تصریح کرد: قطعا تلاش ما این است وعده‌هایی که مطرح شده، عملی شود و این وعده‌ها مکتوب است. حرف‌هایی که زدم مستند است. مطمئن باشید وزنه‌برداری می‌تواند به یک وضعیت ایده‌ال برسد. ظرفیت لازم موجود است و دنبال ایجاد فرصت‌هایی هستیم. یکی از وعده های ما گرفتن اسپانسر  بود که عملی شد.

تحریم وزیر ورزش را محکوم می‌کنیم

انوشیروانی در واکنش به تحریم وزیر ورزش ایران از سوی اتحادیه اروپا، تاکید کرد: حتما محکوم می‌کنیم. وزیر ورزش از وزاری کاربلد است. برای او آرزوی توفیق داریم. سجادی فرد ارزشمندی برای ورزش ایران است و در کنار او هستیم. 

علت قطع همکاری با نایب رییس بانوان

او در پاسخ به این پرسش علت استعفای نایب‌رییس بانوان فدراسیون وزنه‌برداری چه بود؟ گفت: ما هیچ استعفایی نداشتیم. در بخش بانوان ایده و شاخص‌هایی داریم که در اجرای آنها به مشکل خوردیم. خانم کهرنگی خیلی زحمت کشید اما ایده‌ها متفاوت بود. ان‌شاء‌الله در آینده از فرد دیگری استفاده می‌کنیم.

انتخابات ۱۵ اسفند برگزار می‌شود

انوشیروانی در واکنش به سوالی مبنی بر تعویق انتخابات این فدراسیون، از حسین مقامی، دبیر مجمع این فدراسیون خواست توضیح دهد. مقامی نیز گفت: با توجه به اینکه در اساسنامه آمده است، ۴۵ روز قبل از انتخابات باید تکلیف کمیسیون‌ها مشخص شود، ۲۵ دی انتخابات کمیسیون‌ها برگزار شد و برای اینکه فرایند ۴۵ روز رعایت شود، با کسب اجازه از وزارت ورزش انتخابات به تعویق افتاد و ۱۵ اسفند تاریخ نهایی برگزاری مجمع است تا مفاد آیین‌نامه برگزاری انتخابات، رعایت شود.

ابطال انتخابات کمیسیون‌ها وجود ندارد

مقامی درباره حواشی انتخابات کمیسیون و بحث ابطال آن گفت: هر انتخابات حرف و حدیث‌هایی دارد اما کمیته نظارت تمام مفاد آیین نامه‌ها را لحاظ کردند. ابطال وجود ندارد چون توهین به شعور تمام افرادی است که در انتخابات شرکت کنند. سعی کنیم بجای تخریب، برنامه ارائه دهیم.
مقامی در پایان گفت: در فدراسیون به روی همه باز بوده و خانه همه کسانی است که افتخارآفرینی کردند. همیشه سعی می‌کنیم دست یاری دراز کنیم. هر نقدی باشد می‌پذیریم و به دیده منت می‌پذیریم.


کد مطلب: 302864

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/302864/واکنش-انوشیروانی-غیبت-رضازاده-باقری-مراسم-وزنه-برداری

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com