کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

واکنش پیشکسوت استقلال به طرح فتح‌الله‌زاده برای پادوانی

ایسنا , 5 بهمن 1401 ساعت 14:28

حزب الله:
یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره ایده فتح‌الله‌زاده برای استقلال از پادوانی در این تیم گفت: این باشگاه بهتر است مطالبات لئوناردو پادوانی را بپردازد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،لئوناردو پادوانی، مدافع برزیلی سابق استقلال در سال ۹۶ در حالی که پیراهن این تیم را به تن داشت در دقیقه ۴۲ بازی با فولاد خوزستان به علت برخورد با آرمین سهرابیان، مدافع وقت استقلال دچار مصدومیت نخاعی شد و مجبور به خداحافظی از فوتبال و استفاده از ویلچر شد. او قصد داشت به علت عدم توجه باشگاه استقلال غرامت ۱۰ میلیون دلاری از استقلال دریافت کند که دادگاه داوری ورزش این شکایت را رد کرد. اخیرا انجمن فوتبالیست‌های حرفه‌ای رفتار باشگاه استقلال در قبال این بازیکن را محکوم کرده است.


دیشب علی فتح‌الله‌زاده مدیرعامل استقلال در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که قصد دارد از پادوانی در بدنه مدیریتی باشگاه استقلال استفاده کند اما مشخص نیست او چطور شرایط حضور این برزیلی را در این موقعیت فراهم می‌کند و آیا اساسا چنینی اتفاقی امکان‌پذیر است یا خیر.
منصور رشیدی، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به ادعای مدیرعامل باشگاه استقلال مبنی بر حضور لئوناردو پادوانی در بدنه مدیریت این باشگاه گفت: پادوانی در این تیم (استقلال) مصدوم شده و روی ویلچر رفته است. نمی‌دانم در ایران چطور می‌شود  این حرکت را انجام داد و قانون این مساله را نمی‌دانم. در این مدتی که من در فوتبال بودم، فرد خارجی‌ای را ندیدم که بتواند به این شکل وارد بدنه مدیریت شود. بهتر است باشگاه پول این بازیکن را بدهد و طبق قانون کارهای لازم انجام شود.
رشیدی درباره تقابل آبی‌پوشان پایتخت مقابل ملوان در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: هیچ بازی‌ای برای تیم‌هایی که بالای جدول  هستند، آسان نیست. تیم‌ها تاکتیک خودشان را دارند. استقلال بازی سختی در پیش دارد و این تیم باید از فرصت‌های خود استفاده کند. چند هفته است که بازی‌های خیلی خوبی از استقلال ندیده‌ایم. آبی‌ها در خط دفاع، خط حمله و میانه زمین عملکرد خیلی خوبی نداشتند. الان سه، چهار هفته است است که استقلال موقعیت‌سازی خوبی ندارد و فکر می‌کنم هواداران از عملکرد تیم راضی نباشد.
او در پاسخ به این سوال که حضور تماشاگران در بازی با ملوان چقدر می‌تواند تاثیرگذار باشد؟‌ گفت: بالای ۵۰ درصد این مساله تاثیرگذار است. به نظر من دو تیم از حضور تماشاگران سود می‌برند.  ملوان تیم‌ ریشه‌داری است و کل گیلان و مردم بندرانزلی به این تیم علاقه‌مند است. فکر می‌کنم حال و هوای خوبی با حضور تماشاگران شکل می‌گیرد. درست است ملوان نتایج خیلی خوبی نگرفته اما بازی‌های خوبی از خودش نشان داده است.
رشیدی در پاسخ به این سوال که باتوجه به باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال، این تیم باید چه بازیکنانی را جذب کند؟ گفت: به نظرم استقلال در تمام خطوط ضعف دارد. هافبک‌های دفاعی ما اصلا اثربخش نیستند. ما نیاز به هافبک‌ دفاعی‌ای مثل علی کریمی و امید ابراهیمی داریم. پس از وریا غفوری، در سمت راست نتوانستیم عملکرد ایده‌آلی داشته باشیم.

استقلال نیاز به خانه‌تکانی کلی دارد!

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال افزود: ساپینتو همچنان ترکیب خود را نشناخته است و مهاجمان ثابت خود را مشخص نکرده است. به نظرم استقلال نیاز به یک خانه‌تکانی کلی دارد و باید یک هماهنگی جامعی صورت بگیرد. باید استقلال به یک شرایطی برسد که بتواند از پس رقبا بربیاید.


کد مطلب: 302863

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/302863/واکنش-پیشکسوت-استقلال-طرح-فتح-الله-زاده-پادوانی

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com