تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۵
plusresetminus
حزب الله: دبیر شورای اسلامی شهر کرج از پیشرفت خط دو ایستگاه قطار شهری کرج ابراز رضایت کرد و گفت: یکی از نشانه‌های توسعه شهری داشتن مترو درون‌شهری است.
۱
کد مطلب : ۳۰۲۸۴۴
رویای قطار شهری کرج در دوره ششم به واقعیت تبدیل شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،فاطمه منعمی در حاشیه انجام اولین تست گرم قطار شهری کرج که با حضور شهردار و اعضای شورای شهر کرج، مدیران شهری و اصحاب رسانه انجام شد با اشاره به نگاه ویژه شورای شهر به حمل‌ونقل عمومی اظهار داشت: به‌طورکلی توسعه حمل‌ونقل عمومی در هر شهر در حوزه عملکرد شورای شهر و مدیریت شهری است.
دبیر شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: پروژه قطار شهری کرج در ادوار گذشته آغاز و پس از گذشت ۲۰ سال با تشکیل کارگروه و پی گیری شورای ششم بخشی از آن به بهره‌برداری رسید.
منعمی بیان کرد: البته در هر دوره‌ای توسط اعضای شورای شهر و مدیریت شهری اقداماتی در خصوص راه اندازی قطار شهری صورت گرفته و دوره ششم شورای شهر نیز با تشکیل کارگروه و پی گیری توانستیم دو ایستگاه را به بهره‌برداری برسانیم.
وی خاطرنشان کرد: ساماندهی و توسعه حمل‌ونقل عمومی از مطالبات اصلی شهروندان است، موضوعی که مدیریت شهری باید آن را رفع کند تا آرامش و حمل‌ونقل سریع در تردد برای شهروندان حاصل شود.
وی اذعان کرد: تست اولین رام قطار شهری کرج با موفقیت انجام شد به امید خدا با راه‌اندازی این دو ایستگاه بتوانیم نقطه امید روشن و گامی در جهت کاهش ترافیک و رضایت شهروندان برداریم.
منعمی یادآور شد: نقطه عطف پروژه قطار شهری زمانی است که ایستگاه شهید سلطانی راه‌اندازی شود ایستگاهی که می‌تواند محل تلاقی مترو تهران و کرج باشد و هزینه سفر به کلان‌شهر تهران را کاهش دهد.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین