تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴
plusresetminus
حزب الله:سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج از جدول‌گذاری و بهسازی معابر شهرک موحدین واقع در محدوده بافت فرسوده کرج نو خبر داد.
۰
کد مطلب : ۳۰۲۸۴۳
جدول‌گذاری و بهسازی معابر «شهرک موحدین» در کرج نو انجام شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، حسین عطایی بابیان اینکه رسیدگی به مشکلات معابر و شریان‌های شهری یکی از مهم‌ترین اولویت‌های منطقه است، گفت: هدف از اجرای این طرح ساماندهی معابر، نهرهای قدیمی و همچنین زیباسازی فضاهای شهری، مناسب‌سازی معابر و جداول معابر سطح منطقه می‌باشد.

وی از اجرای پروژه جدول‌گذاری و بهسازی معابر شهرک موحدین واقع در محدوده بافت فرسوده کرج نو خبر داد و گفت: به‌منظور فراهم کردن امکانات و تسهیلات بیشتر در تردد شهروندان و برطرف کردن نواقص و معایب عمرانی معابر و گذرگاه‌های سطح منطقه پروژه جدول‌گذاری و بهسازی معابر این شهرک در دستور کار قرارگرفته است.

عطایی افزود: در این راستا با توجه به درخواست اهالی، جوی‌های قدیمی معابر تخریب و جمع‌آوری‌شده است.

وی با اشاره به اجرای ۵۰۰ متر جدول در این محدوده گفت: این اقدامات به‌منظور هدایت آب‌های سطحی و تسهیل در تردد شهروندان صورت گرفته است.

سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج در پایان بیان کرد: عملیات جدول‌گذاری در تمام خیابان‌ها و کوچه‌های سطح منطقه که دارای مشکل هستند همچنان ادامه خواهد داشت و تمام مراحل عملیات همراه با نظارت دقیق جهت حسن اجرای کار صورت می‌گیرد تا باکیفیت و سرعت بیشتری به بهره‌برداری برسد و موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم سازد.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین