کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس محیط زیست شهرستان ری:

تنوع محصولات ایران دو‌چرخ مشهود است

5 بهمن 1401 ساعت 12:32

حزب الله:آیین افتتاحیه سومین نمایشگاه بین المللی دوچرخه، موتورسیکلت، وسایل نقلیه موتوری و هیبریدی و قطعات یدکی در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تهران با حضور رئیس محیط زیست شهرستان شهر ری برگزار شد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،آیین افتتاحیه سومین نمایشگاه بین المللی دوچرخه، موتورسیکلت، وسایل نقلیه موتوری و هیبریدی و قطعات یدکی در نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب تهران با حضور رئیس محیط زیست شهرستان شهر ری برگزار شد.
رئیس محیط زیست شهرستان ری در پاسخ به سوالی در خصوص موتورسیکلت سازی ایران دو چرخ گفت: ایران دوچرخ شرکتی است که از کودکی در خاطره ما مانده است و تنوع محصولات آن مشهود است.وی در خصوص بکارگیری و حمایت از شرکت‌های سازنده موتورسیکلت‌های برقی به منظور کاهش الودگی هوا گفت: بکارگیری موتورهای برقی در شهرهایی مثل تهران و ری دو مشکل دارد که باید برای رفع ان تمهیداتی در نظر گرفته شود‌.
وی در همین رابطه توضیح داد: بسیاری از خیابان‌های تهران شیبدار هستند و برخی موتورهای برقی توان پیمایش در این سطوح را ندارند. وی در تشریح دومین مساله بکارگیری فراگیر موتورسیکلت‌های برقی گفت: نحوه سواپ و شیوه پرداخت با شرکت‌های موتورسازی در نهایی شدن خریدها اهمیت دارد که این مقولات باید به نحوی حل و فصل شود. شرکت ایران دوچرخ به عنوان اولین تولید کننده موتورسیکلت‌های برقی با حضور در نمایشگاه تهران محصولات برقی و بزنینی دو چرخ، سه چرخ و چهار چرخ خود را در معرض دید علاقمندان قرار داده‌ است. این نمایشگاه از ۴ تا بهمن ماه از  ساعت ۷ بهمن تا در محل دائمی نمایشگاه‌های شهر افتاب برگزار می‌شود.


کد مطلب: 302837

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/302837/تنوع-محصولات-ایران-دو-چرخ-مشهود

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com