کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آلودگی هوا در شهرهای صنعتی ادامه دارد

باشگاه خبرنگاران جوان , 5 بهمن 1401 ساعت 9:17

حزب الله:طبق پیش بینی سازمان هواشناسی تا روز شنبه در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت آلودگی هوا ادامه خواهد داشت.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،پیش بینی کلی بر اساس نقشه‌های هواشناسی، امروز در استان‌های فارس، بوشهر، نیمه غربی کرمان و هرمزگان، جزایر واقع در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز کهگیلویه و بویر احمد جنوب اصفهان و ارتفاعات زاگرس واقع در غرب و جنوب غرب کشور ابرناکی و بارش پیش بینی می‌شود.

در مناطق گرمسیر رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق سردسیر و مرتفع برف انتظار می‌رود. شرق خلیج فارس و تنگه هرمز نیز مواج و متلاطم است، همچنین پنجشنبه علاوه بر مناطق ذکر شده گستره بارش کل استان‌های کرمان، هرمزگان یزد و مناطقی از آذربایجان غربی و کردستان را نیز شامل می‌شود.
روز جمعه از مقدار بارندگی در نیمه جنوبی کشور کاسته می‌شود، فقط در مناطقی از استان کرمان، هرمزگان، جزایر واقع در شرق خلیج فارس و تنگه هرمز سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی ارتفاعات زاگرس در کردستان، همدان و مرکزی ابرناکی وزش باد و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود.

شنبه در ارتفاعات کرمان، سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان ابرناکی رگبار باران و برف و وزش باد رخ می‌دهد، در نوار شرقی وزش باد افزایش می‌یابد و بتدریج در نوار غربی کشور روند افزایش نسبی دما حاکم می‌شود، همچنین بعد از ظهر در برخی نقاط شمال غرب کشور ابرناکی و بارش پراکنده باران و برف انتظار می‌رود. روز  یکشنبه در کل کشور افزایش نسبی دما رخ می‌دهد، در ضمن با گذر امواج تراز میانی جو در مناطقی از شمال غرب، غرب دامنه‌های جنوبی البرز و در نیمه شمالی خوزستان، چهارمحال و بختیاری و غرب اصفهان ابرناکی و بارش باران و برف پیش بینی می‌شود.
گفتنی است تا روز جمعه در سواحل غربی خرز نیز بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و تا روز شنبه در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت آلودگی هوا ادامه خواهد داشت.


کد مطلب: 302785

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/302785/آلودگی-هوا-شهرهای-صنعتی-ادامه

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com