تاریخ انتشارسه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
plusresetminus
حزب الله:عضو شورای اسلامی شهر کرج به همراه سرپرست منطقه ۹ شهرداری کرج با حضور در مسجد امام حسین (ع) واقع در این منطقه با شهروندان دیدار و درخواست‌های آن‌ها را بررسی کردند.
۰
کد مطلب : ۳۰۲۷۲۵
دیدار مردمی عضو شورای شهر کرج با شهروندان منطقه ۹
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، مهدی رشیدی در این دیدار چهره به چهره که به همراه سید مرتضی اعتصامی عضو شورای اسلامی شهر کرج صورت گرفت، گفت: این نشست‌ها باهدف ارتباط‌گیری نزدیک با مردم برگزار می شود.
این مسئول با اشاره به اینکه خدمتگزاری به مردم فرصتی ارزشمند است، گفت: تعامل و حضور مداوم مدیران و عوامل مدیریت شهری بین شهروندان و در کنار آن‌ها قرار گرفتن باعث دلگرمی شهروندان و انعکاس هرچه بهتر درخواست‌های مردمی خواهد شد.
در ادامه این دیدار سید مرتضی اعتصامی بر ضرورت یاری‌رسانی شهرداری به شهروندان به‌ویژه مناطق کم برخوردار در راستای افزایش ظرفیت‌های فرهنگی و اجتماعی تأکید کردوافزود: تلاش شورای ششم و مجموعه مدیریت شهری توجه بیشتر به مناطق کمتر برخوردار است که امیدوارم بتوانیم با برنامه‌ریزی لازم بیش‌ازپیش در این مسیر گام برداریم.
وی گفت: مدیریت شهری کرج بر آن است تا با ارائه خدمات حداکثری و تسهیل زندگی شهروندان، زمینه را برای نزدیکی هرچه بیشتر مردم به شهرداری و افزایش میزان مشارکت‌پذیری آنان در اداره شهر فراهم آورد.
این عضو شورا خاطرنشان کرد: از دیگر مؤلفه‌های مهمی که می‌تواند در توسعه فرهنگی محلات تأثیرگذار باشد، همکاری و تعامل مساجد، مدارس و پایگاه‌های بسیج و سایر مجموعه‌های دولتی و مردم‌نهاد است
اعتصامی گفت: تعامل و حضور مداوم مدیران و عوامل مدیریت شهری بین شهروندان و قرار گرفتن در کنار آن‌ها باعث دلگرمی شهروندان و انعکاس هرچه بهتر درخواست‌های شهروندان و اقدامات شهرداری خواهد شد.
در این دیدار که با حضور سایر مدیران و مسئولان برگزار شد، مسئولان مربوطه به‌صورت موردی به واکاوی مشکلات شهروندان پرداختند و موضوعات را برای پیگیری در دستور کار قراردادند.
دیدار مردمی اعضای شورای شهر کرج با شهروندان منطقه ۹
دیدار مردمی اعضای شورای شهر کرج با شهروندان منطقه ۹
دیدار مردمی اعضای شورای شهر کرج با شهروندان منطقه ۹
 
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین