کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازسازی پیست اسکیت آزادی پس از ۱۰ سال

ایسنا , 4 بهمن 1401 ساعت 10:09

حزب الله:
مدیر تیم‌های ملی اسکیت از نصب ۲۳۰ صندلی در آکادمی اسکیت آزادی و بازسازی آن بعد از ۱۰ سال خبر داد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محسن هنرجو  با اشاره به اعزام تیم ملی اسکیت برد به مسابقات انتخابی کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس در شارجه امارات، اظهار کرد: این مسابقات از ۹ بهمن به مدت یک هفته در شارجه امارات برگزار می‌شود که تیم اسکیت برد ایران برای اولین بار جهت کسب سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس ۸ بهمن راهی این رقابتها خواهد شد.
وی با اشاره به بازسازی پیست اسکیت آزادی بعد از ۱۰ سال، خاطرنشان کرد: این پیست تقریبا نزدیک به ۱۰ سال است که هیچ بازسازی روی آن صورت نگرفته بود و شرایط مناسبی برای تمرین نداشت، به طوری که آسفالت آن کاملا از بین رفته و ورزشکار برای تمرین با مشکلات زیادی مواجه بود که با پیگیریهای فدراسیون و با کمک‌های مردمی این پیست در حال بازسازی است.
مدیر تیم های ملی اسکیت همچنین از نصب ۲۳۰ صندلی در آکادمی اسکیت آزادی خبر داد و افزود: اکثر صندلی‌های این آکادمی تخریب و شرایط مناسبی برای جایگاه تماشاگران نداشت که در راستای نوسازی و تجهیز آکادمی اسکیت آزادی از سوی فدراسیون، ۲۳۰ صندلی در جایگاه تماشاگران این آکادمی نصب شد، البته پیش از این نیز سقف آکادمی تجهیز و نوسازی شده بود.
وی در پایان یکی دیگر از مشکلات ورزشکاران اسکیت را نداشتن خوابگاه عنوان کرد و گفت: خوابگاه پیست اسکیت آزادی سالهاست که نیمه ساخت باقی مانده و تکمیل نشده است، به طوری که مجبوریم از خوابگاه سایر فدراسیون‌ها استفاده کنیم. امیدوارم در راستای بازسازی و نوسازی آکادمی اسکیت، خوابگاه پیست نیز زودتر تکمیل شود تا در ادامه کار مشکلی برای آماده‌سازی ورزشکاران نداشته باشیم.


کد مطلب: 302705

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/302705/بازسازی-پیست-اسکیت-آزادی-۱۰-سال

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com