تاریخ انتشارسه شنبه ۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۵
plusresetminus
حزب الله:نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره زمان حضور دوباره بانوان در استادیوم‌ها برای تماشای بازی‌های لیگ برتر فوتبال توضیحاتی ارائه داد.
۰
کد مطلب : ۳۰۲۶۹۲
بازگشت بانوان به استادیوم‌ها در آینده نزدیک
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال بامداد سه شنبه در یک گفتگوی تلویزیونی درباره حضور بانوان در استادیوم‌ها گفت:از این هفته مسابقات لیگ با تماشاگر برگزار می‌شود و مطالبه بانوان برای حضور در استادیوم به حق است، هم حضور بانوان از الزمات فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا است، هم در چند بازی لیگ حضور بانوان را در ورزشگاه شاهد بودیم که تجربه موفقی بود و به همین خاطر قطعا فدراسیون از این مسئله استقبال می‌کند و نظر مساعد دارد.
 
قنبرزاده تاکید کرد:با توجه با اینکه این خواسته به حق بانوان است، فدراسیون این آمادگی را دارد که بدون اینکه حاشیه‌ای به وجود بیاید در یک فضای مطلوب فرهنگی شاهد حضور بانوان در استادیوم‌ها باشیم، اما این موضوع باید با هماهنگی خارج از فدراسیون صورت بگیرد و تلاش می‌شود که بانوان در آینده نزدیک در ورزشگاه‌ها حضور پیدا کنند.
 
نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در پایان با عذرخواهی از بانوان علاقمند که این هفته نمی‌توانند به استادیوم بیایند، تصریح کرد: این قول را می‌دهیم که مجموعه فدراسیون فوتبال همه تلاشش را می‌کند که این خواسته به حق بانوان کشورمان را در آینده نزدیک اجرایی کند.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین