کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رعایت اصول فنی در پروژه قطار شهری کرج موجب سرعت بخشی آن شده است

پایگاه خبری کرج امروز , 3 بهمن 1401 ساعت 10:21

حزب الله:
خزانه‌دار شورای اسلامی شهر کرج گفت: اتخاذ روش‌های جدید در اجرای پروژه قطار شهری موجب سرعت بخشی و رعایت اصول فنی و مهندسی در آن شده است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، علی ذبیحی عصر روز یکشنبه در حاشیه انجام تست گرم قطار شهری کرج که با حضور شهردار و اعضای شورای شهر کرج، مدیران شهری و اصحاب رسانه انجام شد، اظهار داشت: در شورای پنجم و ششم کرج اقدامات مؤثری در نحوه خاک‌برداری، بتن‌ریزی و ستون گذاری مترو انجام‌شده که با فعالیت‌های قبل از آن متفاوت است.
 خزانه‌دار شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: طبق مصوبه شورای شهر کرج از محل تسهیلات بانک شهر ۱۲۰ تن میلگرد برای تونل قطعه دوم خط ۲ قطار شهری کرج خریداری‌شده است.
ذبیحی از اختصاص اوراق مشارکت از طریق خزانه اوراق کشور برای تکمیل قطعه دوم خط ۲ قطار شهری کرج خبر داد و گفت: در کنار توسعه قطار شهری، تکمیل بزرگراه شمالی کرج به‌عنوان یک اولویت دنبال می‌شود.
 عضو شورای شهر کرج اذعان کرد: خط ۲ قطار شهری کرج دارای ۲ رام قطار است که اکنون یک رام آن‌ها روی ریل قرارگرفته و رام دیگر در حال تعمیر و آماده‌سازی است.
 به گفته ذبیحی، بزرگراه شمالی کرج به طول ۱۷.۵ کیلومتر اکنون با مشکل تملک املاک مواجه است که از مجموع چهار قطعه ملک واقع در مسیر ۲ قطعه آن‌ها تا پایان بهمن‌ماه جاری خریداری می‌شود.


کد مطلب: 302609

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/302609/رعایت-اصول-فنی-پروژه-قطار-شهری-کرج-موجب-سرعت-بخشی-شده

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com