تاریخ انتشاردوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۰
plusresetminus
حزب الله: رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و هنری شورای اسلامی شهر کرج بر ضرورت بهبود کیفیت خدمات در کلانشهر کرج تاکید کرد و گفت: یکی از اقدامات جدی شورای ششم در کمترین زمان برای خدمات رسانی به مردم درحوزه قطارشهری است.
۰
کد مطلب : ۳۰۲۶۰۶
شورای ششم در تلاش برای تقویت زیر ساخت های توسعه مترو و ناوگان عمومی است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، حجت الاسلام علیرضا سعیدی عصر یکشنبه در حاشیه انجام تست گرم قطار شهری کرج که با حضور شهردار و اعضای شورای شهرکرج، مدیران شهری و اصحاب رسانه انجام شد، اظهارداشت: یکی ازمولفه های موثر در زندگی بهتر، سلامت و رفاه مردم توسعه مترو وناوگان عمومی بخصوص اتوبوسرانی است که شورای ششم در تلاش برای تقویت این زیر ساخت ها است.
رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و هنری شورای اسلامی شهر کرج  تصریح کرد: اگر مترو در گام بعدی به ایستگاه شهید سلطانی کرج برسد شاهد، گشایش گره های ترافیکی در این شهر خواهیم بود.
سعیدی بیان کرد: با تحقق این امکان مهم، مردم می‌توانند سهولت در تردد را حس کنند و بار بزرگی از ترافیک درون شهری کاهش می‌یابد.
عضو شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد: تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی مزایای زیادی دارد که کاهش تردد خودروهای تک سرنشین، کاهش ترافیک و آلودگی هوا بخشی از آن است.
به گفته رئیس کمیسیون فرهنگی، ورزشی و هنری شورای اسلامی شهر کرج، تسریع در تکمیل بزرگراه شمالی و متروی کرج یک مطالبه جدی مردمی به شمار می‌رود که شورای دوره ششم و شهردار درصدد تحقق آن هستند.
 






     
  •  
 
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین