تاریخ انتشاردوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸
plusresetminus
یک عضو هیات رئیسه فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی مجلس:

اگر سپاه نبود امروز داعش در مرکز اروپا بود

حزب الله:یک عضو هیات رئیسه فراکسیون دیپلماسی بین المللی مجلس شورای اسلامی گفت: منافقین پوست موز بزرگی را زیرپای پارلمان اروپا انداخته و آنها را وارد بازی کردند که یقینا به ضرر کشورهای اروپایی تمام خواهد شد.
۰
کد مطلب : ۳۰۲۵۹۲
اگر سپاه نبود امروز داعش در مرکز اروپا بود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،غلامرضا شریعتی  ضمن محکومیت اقدام ضدایرانی پارلمان اروپا، با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حافظ انقلاب و امنیت ملی کشور ایران است، اظهار داشت: اتحادیه اروپا دشمن قسم خورده ملت ایران هستند، آنها در دوران دفاع مقدس با دادن هواپیما و سلاح شیمیایی و انواع و اقسام مهمات به عراق تلاش کردند تا هم انقلاب را سرنگون کنند و هم به آب و خاک کشور ما آسیب وارد کنند، هنوز هم سیاست های اروپا تغییر نکرده است و سیاست قدیمی آن ها برای آسیب به ملت ایران همچنان ادامه دارد. زمانی که در دوران دفاع مقدس از سپاه و رزمندگان ما تو دهنی خوردند و سیاست های آنان پشت هم شکست خورد به دنبال جبران هستند.
سپاه اگر نبود امروز داعش در مرکز اروپا بود
نماینده مردم بهشهر در مجلس در ادامه با بیان اینکه اروپایی ها جای تروریست و جای مدافع حقوق ملت ها را اشتباه گرفته‌اند و حقایق را در دنیا وارونه جلوه می دهند،‌ خاطرنشان کرد: کارنامه اروپایی ها در یمن، عراق، افغانستان و سوریه کاملا روشن است. سپاه اگر نبود امروز تروریست‌های داعش و طالبان در مرکز اروپا بودند. سپاه جان خود را به خطر انداخته تا امنیت را برای دنیا تامین کند.
کشور یکپارچه پشت سپاه ایستاده است
این عضو هیات رئیسه فراکسیون دیپلماسی بین المللی مجلس با بیان اینکه اروپایی ها فکر کردند که به دنبال اعتراض هایی که گروهی از مردم به برخی از روش های حاکم در کشور دارند، فرصت بسیار خوبی است که سپاه را تحریم کنند،‌ تصریح کرد: این اقدام در اراده سپاه ما اثری ندارد و ملت یکپارچه پشت سپاه هستند. همان طوری که امام فرمود اگر سپاه نبود، کشور نبود امروز نیز کشور یکپارچه پشت سپاه هست و اقدامات خبیثانه کشورهای اروپایی راه به جایی نخواهد برد بلکه انسجام ملی را در کشور ما تقویت می کند.
پارلمان اروپا بازیچه دست گروه های تروریستی شده است
شریعتی در ادامه تاکید کرد: بنده فکر می کنم پارلمان اروپا بازیچه دست گروه های تروریستی از جمله منافقین شده است و به نوعی گول آنها را خورده اند. بنده تعجب می کنم اعضای اتحادیه اروپا به همین سادگی تحت تاثیر گروهک های تروریستی و منافقین قرار گرفته اند که دست آنان به خون هزاران انسان آلوده است.
وی گفت: منافقین پوست موز بزرگی را زیرپای پارلمان اروپا انداخته و آنها را  وارد بازی کردند که یقینا به ضرر کشورهای اروپایی تمام می شود.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین