تاریخ انتشاريکشنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۵
plusresetminus
حزب الله: فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور در بهارستان با رئیس مجلس شورای اسلامی دیدار کرد.
۰
کد مطلب : ۳۰۲۵۴۸
دیدار «رادان» با «قالیباف»
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سردار سرتیپ احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با حضور در بهارستان با محمدباقر قالیباف دیدار و گفت‌وگو کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در این دیدار با تبریک مجدد انتصاب سردار رادان به فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران، برای وی در مسئولیت جدید در حوزه امنیت و در حوزه اجتماعی، آرزوی موفقیت کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی آمادگی کامل دارد تا در راستای مأموریت‌های پلیس از این نهاد مهم انتظامی و اجتماعی حمایت کند تا پلیس هم در حوزه تأمین امنیت و هم در حوزه‌های اجتماعی بتواند به بهترین شکل ممکن عمل کند. 
رئیس قوه مقننه با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی در خط مقدم ارتباط با مردم قرار دارد، به همین دلیل باید در اعتمادسازی مردمی و افزایش سرمایه اجتماعی نقش‌آفرین باشد، گفت: احساس امنیت و آرامش و افزایش رضایت عمومی از ارکان مهم برای نقش آفرینی مطلوب حاکمیت است از این رو فراجا در دوران جدید فعالیتش با حضور جنابعالی باید در این حوزه‌ها برنامه‌هایی راهبردی و کاربردی مبتنی بر هوشمندسازی و مردمی‌سازی داشته باشد.
همچنین در ادامه این دیدار، سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور ضمن قدردانی از توجه مجلس شورای اسلامی ضمن بیان گزارشی از آخرین وضعیت فراجا، توضیحاتی درباره برنامه‌های جدید این فرماندهی ارائه و بر ضرورت حمایت و پشتیبانی مجلس از پلیس تأکید کرد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین