کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فاصلهِ «سیمای بصری» جنوب و شمال کرج باید به حداقل برسد

پایگاه خبری کرج امروز , 2 بهمن 1401 ساعت 10:33

حزب الله:
شهردار کرج گفت: هزینه کرد بودجه عمرانی سالِ آینده شهرداری کرج باید به نحوی باشد که فاصله شمال و جنوب این کلانشهر به حداقل ممکن برسد و در راستای نهضتِ محله محوری و محرومیت زدایی، به دنبال توزیع عادلانه و متوازن امکانات رفاهی و زیرساختی، بهبود سرانه‌ها و توجه جدی به سیمای شهری هستیم.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مهرداد کیانی  اظهار داشت: بودجه سالانه ملاک عمل، نقشه راه، تابلوی راهنما و دستور کار اقدامات مدیریت شهری در سالِ آینده است؛ در حوزهِ عمرانی با اعتبارِ حدوداً ۲ هزار میلیارد تومانی دو سیاستِ «تکمیل پروژه‌های نیمه تمام» و «آغاز طرح‌های اولویت دار جدید» را با جدیت دنبال خواهیم نمود.

وی گفت: ما به مردم وعده داده‌ایم که بُریدن روبانِ افتتاحیه‌ها و کلنگ زنی پروژه‌ها صرفاً مربوط به مناطق برخوردار نخواهد بود و در سالِ آینده این قضیه به صورت پررنگ و ملموس‌تر مشاهده و پیگیری می‌شود؛ احداث بوستان‌های محله‌ای، سرای محلات، سالن‌های ورزشی و زمین‌های بازی، روز بازار، پروژه‌های ترافیکی و زیباسازی شهری در محلاتِ کمتر توسعه یافته در دستور کار قرار دارد.
این مسئول تصریح کرد: در موضوعاتِ کلان شهری، تکمیل قطار شهری و کنارگذر شمالی به عنوان دو ابرپروژه سرعت بیشتری به خود می‌گیرد، ضمن آنکه از صدر تا ذیلِ شهرداری کرج در هزینه‌های جاری موظف به صرفه‌جویی و قناعت و رعایت مبانی اقتصاد مقاومتی هستند.
کیانی ادامه داد: سالِ آینده سرفصل‌های جدیدی در سیاست‌های مالی گشوده می‌شود که درآمدزایی پایدار، تقویت تأمین مالی و توجه به خلاء‌ها را به همراه دارد؛ استفاده از «برات کارت» با همکاری بانک شهر در جهت پرداخت مطالبات پیمانکاران، بکارگیری «کارگزار درآمدی» با هدف وصول عوارض معوق از مودیان مربوطه، انتشار «اوراق مشارکت» و گنجاندنِ «پیوست سرمایه‌گذاری» در سرفصل‌های بودجهِ ۱۴۰۲ بخشی از این راهبرد می‌باشد.
شهردار کرج خطاب به شهروندان گفت که سال آینده تحولات شگرفی در دو حوزه «تقویت ناوگان حمل و نقل عمومی» و «توسعه سرانه فضای سبز و درختکاری» را شاهد خواهیم بود که همسو با اهداف زیست محیطی دوره ششم مدیریت شهری می‌باشد و مجموعه‌ای از طرح‌ها و اقدامات و پروژه‌هایی را شامل می‌شود که اعتبار آن‌ها در بودجه پیشنهادی لحاظ گردیده است.
منتشر شده در تاریخ ۲ بهمن ماه ۱۴۰۱






     
 


کد مطلب: 302496

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/302496/فاصله-سیمای-بصری-جنوب-شمال-کرج-باید-حداقل-برسد

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com