تاریخ انتشارشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۳
plusresetminus
حزب الله: شهردار کرج با اشاره به اهداف مدیریت شهری در ششمین دوره از شورا مبنی بر توسعه فضای سبز شهری به ویژه در مناطق کم‌برخوردار، گفت: از ابتدای سال جاری مقرر شد بر اساس نیاز شهر طی سال جاری تعدادی پارک محله‌ای در سطح مناطق ۱۰ گانه ایجاد شود.
۰
کد مطلب : ۳۰۲۴۵۵
پارک‌های محلی پاتوقی برای تقویت همبستگی اجتماعی/ افتتاح ۵ پارک محله‌ای در دهه فجر
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مهرداد کیانی ، این مطلب را اعلام کرد و با اشاره به اینکه تا کنون ۱۰ پارک محله‌ای افتتاح شده است، اظهار داشت: عملیات عمرانی و فضای سبز ۷ پارک محله‌ای نیز تقریبا به پایان رسیده که از این تعداد ۵ پارک همزمان با دهه مبارکه فجر به بهره برداری می‌رسند.
این مسئول در تشریح جزئیات پارک‌های در دست افتتاح در دهه فجر عنوان کرد: عرصه شمالی پونه واقع در منطقه ۵ کرج با مساحت دو هزار و ۷۴۰ متر مربع، پارک‌های تربیت ۹ با مساحت سه هزار و ۷۰۰ متر مربع، تربیت ۲۵ با مساحت هزار و ۵۰۰ متر مربع و تربیت ۳۰ با مساحت ۵۰۰ متر مربع واقع در منطقه ۸ همچنین پیاده راه تندرستی واقع در منطقه ۹ به متراژ شش هزار متر مربع از پروژه‌های فضای سبزی هستند که همزمان با دهه فجر شاهد بهره برداری از آن هستیم.
شهردار کرج اضافه کرد: پارک نرگس واقع در منطقه ۵ و فاز دوم پارک المهدی واقع در منطقه ۱۰ کرج نیز در مراحل پایانی افتتاح قرار دارند که تا پایان سال جاری در اختیار شهروندان این مناطق قرار می‌گیرند.
کیانی با بیان اینکه پارک‌های کوچک محلی موجب تقویت همبستگی اجتماعی و نشاط مردمی می‌شوند و فرصت استفاده از طبیعت را برای اهالی محل فراهم می‌کند، تاکید کرد: احداث پارک‌های محله‌ای خصوصاً در مناطق و محله‌های کم‌برخوردار، به صورت جدی در دستور کار مدیریت شهری قرار دارد که در نهایت موجب ارتقای نشاط اجتماعی و کسب رضایت شهروندان می‌شود.
منتشر شده در تاریخ ۱ بهمن ماه ۱۴۰۱
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین