کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تمایل آنری به حضور در تیم ملی پرتغال

ایسنا , 1 بهمن 1401 ساعت 15:11

حزب الله:
مهاجم سابق تیم ملی فرانسه عنوان کرد که دوست دارد دستیار روبرتو مارتینس روی نیمکت تیم ملی پرتغال شود.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، تیری آنری، کمک مربی تیم ملی بلژیک برنامه‌های خود را برای آینده اعلام کرد و از تمایل خود برای حضور روی نیمکت پرتغال سخن گفت.
آنری گفت: وقتی در مورد آینده از من می پرسند باید متواضع باشم و فعلا نمی توانم نظر خاصی دهم. الان به عنوان کمک مربی در تیم ملی بلژیک کار می کنم. اگر در مورد آینده صحبت کنیم، هیچ‌کس نمی داند چه اتفاقی خواهد افتاد. شاید یک روز به من پیشنهاد جالبی برسد.
او در پاسخ به این سوال که دوست دارد در کنار روبرتو مارتینس در تیم ملی پرتغال کار کند گفت: اگر فرصتی برای همکاری مجدد با او داشته باشم، مطمئناً این موضوع را بررسی خواهم کرد. اگر بخواهید شفاف به این موضوع پاسخ دهم، بله! من دوست دارم در تیم ملی پرتغال با او همکار شوم. 
روبرتو مارتینس که سال‌ها روی نیمکت تیم ملی بلژیک با تیری آنری کار کرد، راهی تیم ملی پرتغال شد و هدایت این تیم را بر عهده گرفت.
آندره آ پیرلو سرمربی فاتح کاراگومروک ترکیه اکنون گزینه اصلی هدایت تیم ملی بلژیک است. فدراسیون فوتبال بلژیک، سرمربی سابق یوونتوس را در فهرست نامزدها قرار داده است و مذاکراتی با او در این زمینه داشته و ممکن است پیرلو روی نیمکت بلژیک باشد.
پیش از این سرمربیگری تیم ملی بلژیک بر عهده روبرتو مارتینس بود که پس از حذف از جام جهانی ۲۰۲۲ این تیم را ترک کرد.


کد مطلب: 302450

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/302450/تمایل-آنری-حضور-تیم-ملی-پرتغال

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com