تاریخ انتشارشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴
plusresetminus
حزب الله: چلسی - لیورپول در لیگ برتر یکی از جذاب‌ترین دیدارهای باشگاهی روز را برگزار خواهند کرد.
۰
کد مطلب : ۳۰۲۴۴۶
جذاب‌ترین رقابت‌های ورزشی امروز
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، از رقابت‌های سری آ ایتالیا، امروز ناپولی صدرنشین باید به دیدار سالرنتینا برود که این دیدار در زمین سالرنتینا خواهد بود. ناپولی انگیزه زیادی برای این دیدار دارد. هفته قبل تیم فوتبال ناپولی با قبول شکست در ضربات پنالتی از جام حذفی ایتالیا حذف شد.

در ضربات پنالتی کرمونزه با نتیجه ۵ بر ۴ ناپولی را شکست داد تا صدرنشین سری آ از جام حذفی ایتالیا کنار برود و حالا ناپولی برای جبران مافات باید بتتواند سالنرتینا را شکست دهد.

(فوتبال) سالرنتینا - ناپولی ساعت ۲۰:۳۰

(فوتبال) لیورپول - چلسی ساعت ۱۶:۰۰

(فوتبال) تراکتور - گل‌گهر ساعت ۱۵:۰۰

(فوتبال) اتلتیکومادرید - وایادولید ساعت ۲۱:۰۰

(فوتبال) سانتاکلارا - بنفیکا ساعت ۲۱:۳۰

(فوتبال) ویتوریا - پورتو ساعت ۰۰:۰۰

(هندبال) آلمان - هلند ساعت ۲۱:۳۰

در حساس‌ترین دیدار امشب در لیگ برتر لیورپول در آنفیلد به دیدار چلسی می‌رود. تیم گراهام پاتر مثل تیم کلوپ به دنبال ۳ امتیاز این دیدار است. هر دو تیم وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی ندارند.

در لیگ برتر ایران تراکتور در خانه پذیرای گل‌گهر است. امیرقلعه نویی سرمربی گل گهر در این دیدار برابر تیم پیشین خود قرار خواهد گرفت که بعد از حذف از جام حذفی امیدوار به کسب ۳ امتیاز این دیدار است. تراکتور در صورت برد در این دیدار اختلاف خود را با استقلال به دو امتیاز کاهش خواهد داد.

اتلتیکومادرید نیز برای نزدیک شدن به صدر جدول باید در خانه به دیدار وایادولید برود. حریف اتلتیکو در ۴ بازی قبلی شکست خورده است و حال و روز خوشی ندارد.

بنفیکا صدرنشین لیگ پرتغال نیز باید در خانه سانتاکلارا به میدان برود. سانتاکلارا در بین ۱۸ تیم جدول در رده ۱۶ قرار دارد. در لیگ پرتغال هم‌چنین پورتو با مهدی طارمی باید به مصاف ویتوریا برود. طارمی که اولین گل خود را در سال جدید میلادی به ثمر رسانده است هم‌چنان امید اول گلزنی تیمش است.

در هندبال قهرمانی جهان نیز آلمان که ۳ برد در دور دوم گروهی داشته است باید به دیدار هلند برود که دو برد و یک باخت دارد. آلمان به دنبال رسیدن به یک چهارم نهایی این رقابت‌هاست.


 
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین