کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام رئیس سازمان آتش نشانی کرج به مناسبت گرامیداشت سالگرد حادثه پلاسکو

پایگاه خبری کرج امروز , 1 بهمن 1401 ساعت 11:30

حزب الله:محمد یساولی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج به مناسبت ششمین سالگرد حادثه پلاسکو پیام تسلیت صادر کرد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم رب الشهدا والصدیقین
صبحگاه ۳۰ دی سال ۱۳۹۵ شاهد سردی و تلخی حادثه‌ای بودیم که همه دل‌ها و قلب‌ها را متأثر و جریحه دار کرد، اتفاقی ناگوار که همیشه دریاد و خاطره اذهان باقی خواهد ماند.
شش سال از شهادت آتش‌نشانان رادمرد کشورمان در حادثه‌ی تلخ پلاسکوی تهران گذشت؛ یاد آن شهدای عزیز را گرامی می‌داریم و به روح بلندشان درود می‌فرستیم.
ایثار واژه‌ای است که با زندگی نیروهایی گره خورده است که فارغ از جان در معرکه آتش و دود برای نجات جان انسان‌ها جان فشانی کرده و تعهد را به زیباترین شکل آن به نمایش می‌گذارند.
آتش نشانان فداکاری که جان‌ها و دل های‌شان از آتش فروزان عشق و وظیفه تابناک است، چه با شهامت جان خود را برای نجات جان هم میهنان خویش نثار کرده‌اند.
حادثه فاجعه بار و دلخراش آتش سوزی و تخریب ساختمان پلاسکو تهران و شهادت قهرمانانه جمعی از آتش نشانان دلیر کشورمان که جان خویش را برای حفاظت از هموطنان‌شان به خطر انداختند غم و اندوهی بزرگ بر قلب ملت ایران نشاند.
اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های داغدار عزیزان سفر کرده؛ این مصیبت را به خانواده بزرگ آتش نشانی، مردم شریف و ولایتمدار ایران و همکاران فداکار خود در سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج به ویژه خانواده این شهیدان گرامی تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای بازماندگان اجر و صبری جمیل را خواستارم.
محمد یساولی
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج
منتشر شده در تاریخ ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱


کد مطلب: 302413

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/302413/پیام-رئیس-سازمان-آتش-نشانی-کرج-مناسبت-گرامیداشت-سالگرد-حادثه-پلاسکو

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com