تاریخ انتشارشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶
plusresetminus
حزب الله: رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از اطفای ۲۸۸ مورد حریق و انجام ۴۷۷ نجات در دی ماه سال جاری خبر داد.
۰
کد مطلب : ۳۰۲۴۰۸
اطفای ۲۸۸ مورد حریق و انجام ۴۷۷ نجات در دی ماه
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد یساولی  اظهار کرد: طی ماه گذشته، سه هزار و ۳۵۹  نیروی عملیاتی (نفر ساعت) مستقر در ۳۲‌ ایستگاه به مدت ۷۰۸ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات و تعداد ۱۲۴۱ دستگاه خودروی عملیاتی به ۲۸۸ مورد حریق و ۴۷۷ مورد نجات رسیدگی کردند.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با اشاره به اینکه ۱۰۸ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش نشانان صورت گرفت، اضافه کرد: در ماهی که گذشت ۲۵۰ مورد نجات یافته، ۱۸ مصدوم و ۱۰ فوتی در حادثه‌هایی که رقم خورد داشته‌ایم.
وی با بیان اینکه در بین ۳۲‌ ایستگاه عملیاتی، بیشترین ماموریت درایستگاه ۱۰۳ با ۱۷ حریق و ۴۰ حادثه، ایستگاه ۱۰۲ با ۱۹ حریق و ۲۶ حادثه‌ و ‌ایستگاه ۱۰۵ با ۱۷ حریق و ۱۹ حادثه صورت گرفت، افزود: در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری تعداد ۷۰ مورد صدور جواز و ۱۵۹ مورد تائیدیه ایمنی با حضور ۹۱۶ نفر کارشناس صادر شد.
یساولی صدور ۱۸ مورد گواهی جهت علت حریق و صدور ۱۵ مورد گواهی حریق و حوادث باحضور ۸۳ نفر کارشناس اعزامی و تعداد ۴۲ مورد بازدید از تصرفات سطح شهر، ارائه خدمات مشاوره‌ای به تعداد ۴۰ مورد، اخطار ایمنی به تعداد ۱۴ مورد با حضور ۳۲۸ نفر کارشناس اعزامی، در حوزه ایمنی شهری و تعداد ۱ مورد بازدید از واحدهای صنعتی با حضور ۸ نفر کارشناس اعزامی در حوزه صنایع، بازدید از صنوف تعداد ۲ مورد باحضور ۴نفر کارشناس در حوزه اصناف را از دیگر اقدامات صورت پذیرفته طی ماه گذشته اعلام کرد.
این مسئول با اشاره به اینکه در حوزه تربیت بدنی ۲ مسابقه والیبال و فوتسال ویژه آتش نشانان استان البرز به میزبانی آتش نشانی کرج به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد، افزود: درحوزه آموزش و تریت بدنی نیز، ۹ دوره آموزش ایمنی و آتش نشانی ویژه شرکت‌ها، ادارات، مدارس و داوطلبین با حضور ۳۷۷ نفر کارآموز به مدت ۱۵۶ ساعت با همکاری ۲۹ مربی برگزار شد.
به گفته یساولی همچنین دوره آموزش ضمن خدمت تحت عنوان معاون فرماندهی با تعداد ۲۰ سرفصل آموزشی و تعداد ۵ دوره کارگاه آموزشی رفتارشناسی حریق(دمو و اتک) و یک دوره تخصصی نجات در آب (شنای تخصصی) با حضور ۱۶۱ نفر ویژه پرسنل عملیاتی سازمان با همکاری ۸۷ مربی به مدت ۱۹۶ ساعت طی یک ماه گذشته برگزار شده است.
منتشر شده در تاریخ ۱ بهمن ماه ۱۴۰۱
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین