کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بهبود سه پله‌ای جایگاه البرز در مسابقات کشتی کشور

ایسنا , 1 بهمن 1401 ساعت 10:38

حزب الله:سرمربی تیم کشتی آزاد استان البرز از کسب مقام چهارمی البرز در در مرحله اول مسابقات کشتی، انتخابی تیم ملی خبر داد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علیرضا رضایی  اظهار کرد: رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور (مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی)، گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی طی روزهای ۲۸ لغایت ۳۰ دی ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزار شد که در پایان این دوره از مسابقات تیم کشتی آزاد استان البرز در جایگاه چهارم قرارگرفت.
رضایی افزود: در این دوره از مسابقات کشتی گیران با یک رشد قابل توجه در این مسابقات حضور پیدا کردند، سال گذشته استان البرز مقام هفتم را به دست آورد، اما این دوره با تلاش کشتی گیران و زحمات کادر فنی توانستم به مقام چهارم دست پیدا کنیم.
 قهرمان اسبق کشتی جهان و المپیک تصریح کرد: کم تجربه بودن برخی کشتی گیران باعث شد که به این مقام دست پیدا کنیم، در نهایت از تلاش کشتی گیران راضی بودم و امیدوارم درمسابقات آتی بتوانیم نتایج بهتری به دست بیاوریم.
سرمربی تیم کشتی آزاد البرز با اشاره به اینکه ۱۲ کشتی گیر از البرز در این دوره از مسابقات حضور داشتند گفت: در پایان این دوره از مسابقات از استان البرز علیرضا کریمی در وزن ۸۶ کیلو اول شد، سجاد غلامی دروزن ۸۶ کیلوگرم به مقام سوم رسید، مهدی رحیمی در وزن ۵۷ کیلوگرم سوم شد و  شهدا خسروی در وزن ۶۱ کیلوگرم مقام  پنجم دست پیدا کرد.
 وی خاطرنشان کرد: کشتی گیران برای رسیدن به دوبنده تیم ملی باید در مسابقات کشتی جام تختی و مسابقات مرحله دوم انتخابی تیم ملی که سال آینده برگزار می شود شرکت کنند .
در پایان ر قابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور (مرحله اول چرخه انتخابی تیم ملی)، گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی تیم مازندران با ۱۱۶ امتیاز قهرمان شد، تهران با ۱۰۳ امتیاز بر سکوی دوم ایستاد و لرستان با ۸۴ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.


کد مطلب: 302395

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/302395/بهبود-سه-پله-ای-جایگاه-البرز-مسابقات-کشتی-کشور

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com