کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ابراز امیدواری بروجردی نسبت به جهش در مناسبات ایران و چین با لغو محدودیت‌های کرونایی

ایسنا , 1 بهمن 1401 ساعت 9:54

حزب الله:رئیس انجمن دوستی ایران و چین در پیام تبریک به مناسبت فرارسیدن عید بهاره سنتی چین، اظهار امیدواری کرد که در سال جدید و همزمان با لغو محدودیت‌های کرونایی در چین، فرصت مناسب برای جهش در توسعه مناسبات دو کشور فراهم شود.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علاء الدین بروجردی در پیام تبریک به «لین سونگ تیان» رئیس انجمن دوستی چین نوشت: مایلم از طرف خود و اعضای هیات مدیره  انجمن دوستی ایران و چین عید بهاره سنتی چین را خدمت جنابعالی و اعضای انجمن دوستی چین با کشورهای خارجی تبریک عرض کنم .
رئیس انجمن دوستی ایران و چین تاکید کرد: خوشبختانه سال جدید میلادی و عید بهاره با پشت سرگذاردن همه گیری کروناویروس و لغو محدودیت های کرونایی آغاز شده است و امیدوارم مردم چین این عید سنتی را با شادی و شادکامی گذران کنند.
وی با اشاره به برگزاری سیزدهمین نشست مشترک سالانه در سال ۲۰۲۲ میلادی، افزود: گرچه انجمن‌های دوستی ایران و چین به  عنوان دو ارگان مردمی مهم دو کشور در  سال ۲۰۲۲ سیزدهمین نشست سالانه را در سطح بسیار وسیع و در موضوعات  متنوع فرهنگی ، اقتصادی و همکاری  شهرها و استان‌ها و به طور موفقیت آمیزی برگزار کردند ، اما واقعیت این است روابط ایران و چین از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است که امیدواریم با توجه به برداشته شدن محدودیت‌های کرونایی فعالیت‌های دو انجمن به سطح عملی  رسیده و اقدامات مشترکی در جهت  توسعه مناسبات انجام  پذیرد .
ابراز امیدواری بروجردی نسبت به جهش در مناسبات ایران و چین با لغو محدودیت‌های کرونایی
بروجردی خطاب به لین سونگ تیان نوشت: چهاردهمین نشست مشترک سالانه دو  انجمن که قرار است به صورت حضوری در  ایران برگزار شود، فرصت  مناسبی برای انجام اقدامات عملی دو انجمن است و  امیدواریم با حضور جنابعالی در این  نشست در ایران، دو انجمن بتوانند گام های عملی و مثبتی را در جهت توسعه مناسبات علمی، فرهنگی، اقتصادی و گردشگری میان دو کشور بردارند.
رئیس انجمن دوستی ایران و چین همچنین درپیام های جداگانه، فرا رسیدن عید بهاره چین را به چانگ هوآ سفیر جمهوری خلق چین در تهران و رئیس انجمن دوستی چین و ایران تبریک گفت.


کد مطلب: 302374

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/302374/ابراز-امیدواری-بروجردی-نسبت-جهش-مناسبات-ایران-چین-لغو-محدودیت-های-کرونایی

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com