تاریخ انتشارشنبه ۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴
plusresetminus
حزب الله:رئیس انجمن دوستی ایران و چین در پیام تبریک به مناسبت فرارسیدن عید بهاره سنتی چین، اظهار امیدواری کرد که در سال جدید و همزمان با لغو محدودیت‌های کرونایی در چین، فرصت مناسب برای جهش در توسعه مناسبات دو کشور فراهم شود.
۰
کد مطلب : ۳۰۲۳۷۴
ابراز امیدواری بروجردی نسبت به جهش در مناسبات ایران و چین با لغو محدودیت‌های کرونایی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علاء الدین بروجردی در پیام تبریک به «لین سونگ تیان» رئیس انجمن دوستی چین نوشت: مایلم از طرف خود و اعضای هیات مدیره  انجمن دوستی ایران و چین عید بهاره سنتی چین را خدمت جنابعالی و اعضای انجمن دوستی چین با کشورهای خارجی تبریک عرض کنم .
رئیس انجمن دوستی ایران و چین تاکید کرد: خوشبختانه سال جدید میلادی و عید بهاره با پشت سرگذاردن همه گیری کروناویروس و لغو محدودیت های کرونایی آغاز شده است و امیدوارم مردم چین این عید سنتی را با شادی و شادکامی گذران کنند.
وی با اشاره به برگزاری سیزدهمین نشست مشترک سالانه در سال ۲۰۲۲ میلادی، افزود: گرچه انجمن‌های دوستی ایران و چین به  عنوان دو ارگان مردمی مهم دو کشور در  سال ۲۰۲۲ سیزدهمین نشست سالانه را در سطح بسیار وسیع و در موضوعات  متنوع فرهنگی ، اقتصادی و همکاری  شهرها و استان‌ها و به طور موفقیت آمیزی برگزار کردند ، اما واقعیت این است روابط ایران و چین از ظرفیت بسیار بالایی برخوردار است که امیدواریم با توجه به برداشته شدن محدودیت‌های کرونایی فعالیت‌های دو انجمن به سطح عملی  رسیده و اقدامات مشترکی در جهت  توسعه مناسبات انجام  پذیرد .
ابراز امیدواری بروجردی نسبت به جهش در مناسبات ایران و چین با لغو محدودیت‌های کرونایی
بروجردی خطاب به لین سونگ تیان نوشت: چهاردهمین نشست مشترک سالانه دو  انجمن که قرار است به صورت حضوری در  ایران برگزار شود، فرصت  مناسبی برای انجام اقدامات عملی دو انجمن است و  امیدواریم با حضور جنابعالی در این  نشست در ایران، دو انجمن بتوانند گام های عملی و مثبتی را در جهت توسعه مناسبات علمی، فرهنگی، اقتصادی و گردشگری میان دو کشور بردارند.
رئیس انجمن دوستی ایران و چین همچنین درپیام های جداگانه، فرا رسیدن عید بهاره چین را به چانگ هوآ سفیر جمهوری خلق چین در تهران و رئیس انجمن دوستی چین و ایران تبریک گفت.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین