کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزیر کار:

۱۰ کالا مشمول کالابرگ شد/ قیمت پایه کالاها شهریور ۱۴۰۰ است

مهر , 1 بهمن 1401 ساعت 9:09

حزب الله:وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: طرح کالابرگ الکترونیکی مشمول ۱۰ گروه کالایی یعنی شیر، پنیر، ماست، روغن، برنج، مرغ، تخم‌مرغ، ماکارانی، قند و شکر می‌شود.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، صولت مرتضوی با اشاره به اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی، اظهار کرد: عملیات اجرایی طرح کالابرگ الکترونیکی از چهارشنبه به صورت آزمایشی در استان هرمزگان آغاز شد.

 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اختیاری بودن این طرح بیان کرد: طرح کالابرگ الکترونیکی مشمول ۱۰ گروه کالایی شامل شیر، پنیر، ماست، روغن، برنج، مرغ، تخم‌مرغ، ماکارانی، قند و شکر می‌شود.
 
وی اظهار کرد: این طرح آزمایشی را ارزیابی می‌کنیم و چنانچه مطلوب بود آن را به سرعت در کل کشور تعمیم خواهیم داد.
 
مرتضوی اضافه کرد: کالابرگ الکترونیکی با قیمت پایه شهریور ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده است و مابه‌التفاوت آن به‌صورت یارانه به مردم پرداخت می‌شود، همچنین در صورت افزایش قیمت کالاها، تمهیدات جبرانی پیش‌بینی شده است.
 
وی گفت: مردم و متقاضیان هم می‌توانند از فرصتی که تقریباً یک ماه زودتر از موعد مقرر واریز یارانه نقدی به حساب مردم است، آغاز استفاده کنند و به قدر نیاز از این ۱۰ قلم کالا خریداری کنند. مردم چنانکه به خرید کالا تمایل نداشتند، می‌توانند در پایان کار و در بیستم هر ماه یارانه نقدی را دریافت کنند.


کد مطلب: 302356

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/302356/۱۰-کالا-مشمول-کالابرگ-قیمت-پایه-کالاها-شهریور-۱۴۰۰

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com