تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
plusresetminus
رئیس سابق فدراسیون ژیمناستیک علاوه بر حضور در اجلاس ژیمناستیک آسیا، برای گرفتن پست آسیایی هم کاندیدا شد که البته پذیرفته نشد.
۰
کد مطلب : ۳۰۲۳۳۵
رد شدن کاندیداتوری اینچه‌درگاهی در اجلاس کنفدراسیون ژیمناستیک آسیا
 بیست و دومین کنگره ژیمناستیک آسیا از 14 تا 16 ژانویه (۲۴ تا ۲۶ دی) در دوحه قطر برگزار شد که 32 کشور از جمله  ایران در این جلسه حضور داشتند. در این جلسه تصمیماتی با حضور فدراسیون‌های عضو گرفته شد و اعضای جدید کنفدراسیون آسیا معرفی شدند.

در جریان این جلسه آقای روسلان نماینده فدراسیون ازبکستان از نامزدی برای نایب رییسی آسیای مرکزی و جنوبی انصراف داد. بعد از این ماجرا تیمور عبدالله یف و زهرا اینچه درگاهی رئیس سابق فدراسیون ژیمناستیک که در جایگاه نماینده ایران در این جلسه حضور پیدا کرده بود قصد داشتند برای این پست کاندیدا شوند اما به دلیل دیر اعلام کردن از حضور در این بخش منع شدند و این جایگاه خالی شد.

حضور اینچه درگاهی در این کنگره در حالی است که او اکنون هیچ سمتی در فدراسیون ژیمناستیک ایران ندارد و از طرفی هم محسن سلیمانی دبیر فدراسیون چند روز قبل اعلام کرده بود که ایران در کنگره فدراسیون آسیایی نماینده ای ندارد.

حال باید دید حضور اینچه درگاهی به عنوان نماینده ایران در این کنگره‌ها با چه مجوزی است و واکنش وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک در خصوص اقدامات رئیس سابق فدراسیون ژیمناستیک چه خواهد بود.
اینکه فدراسیون ژیمناستیک ایران هم نماینده ای به اجلاس آسیا اعزام نکرده نیز خود جای بحث و سوال دارد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین