تاریخ انتشاريکشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
plusresetminus
حزب الله: سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری کرج گفت: باتوجه به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر ادامه بارش‌ها، در هر یک از مناطق دهگانه حدود ۱۵۰ نیروی خدمات شهری در حالت آماده باش کامل قرار دارند.
۰
کد مطلب : ۲۹۸۳۹۱
۱۵۰۰ نیروی خدمات شهری در آماده باش قرار گرفتند/ اقدام به موقع از بحران پیشگیری کرد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عباس کمالی روستا  با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی استان البرز مبنی بارش برف و باران، گفت: بر اساس این پیش بینی نیروهای خدمات شهری در مناطق دهگانه شهرداری کرج از ساعات اولیه صبح به حالت آماده باش درآمدند.
وی افزود: به معاونت‌های خدمات شهری مناطق دهگانه اعلام شده تا با آمادگی کامل نسبت به اتخاذ تمهیدات لازم برای هرگونه رخداد احتمالی ناشی از بارش‌ها اقدام کنند.
کمالی روستا با اشاره به وضعیت تجهیزات زمستانی، گفت: خدمات شهری مناطق دهگانه ملزم به استقرار و فعالیت ماشین آلات و تجهیزات زمستانی در مواقع آماده باش هستند و تمهیدات لازم برای مواجه با بارش برف و باران و هرگونه حوادث غیر مترقبه و رفع مشکلات احتمالی در کوتاه ترین زمان اتخاذ شده است.
این مسئول توضیح داد: نیروهای خدمات شهری در مناطق بالادستی و دارای معابر شیب دار همچون عظیمیه، بهارستان، حسن آباد و ...  همزمان با بارش برف اقدام به نمک پاشی کردند و خوشبختانه تا کنون هیچ موردی در تردد شهروندان و خودروها مشاهده و گزارش نشده است.
کمالی روستا با بیان اینکه ماشین آلات شامل گریدر، باب کت و لودر تامین شد و در اختیار مناطقی که با کسری‌هایی مواجه بودند قرار گرفته، توضیح داد: شهروندان درصورت بروز هر مشکلی پس از بارش‌ها، مورد را از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ به اطلاع ما برسانند.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین