تاریخ انتشارشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۰
plusresetminus
حزب الله: رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر کرج از افزایش ۳۷ درصدی در متمم بودجه لکه گیری، توزیع، تراش و روکش آسفالت معابر شهر کرج خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۹۸۳۰۳
صدور ضمانت نامه و گارانتی آسفالت تا پایان سال انجام شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، علیرضا رحیمی در بررسی متمم بودجه ۱۴۰۱ از افزایش اعتبار ۳۷درصدی بودجه لکه گیری، پخش و تراش روکش آسفالت معابر خبر داد و گفت: بودجه مصوب ۱۴۰۱ مربوط به لکه گیری، پخش و روکش و تراش روکش آسفالت ۷۷ میلیارد تومان بوده که در بررسی متمم بودجه با افزایش حدودی ۳۷درصد به حدود ۱۰۵ میلیارد تومان رسیده است.
رییس کمیسیون عمران ضمن بیان اینکه عدد تخصیص یافته در این ردیف بودجه قابل توجه است، اضافه کرد: یکی از دغدغه‌های شهروندان در تردد و عبور و مرور آسفالت معابر است که در معابر باید نسبت به رفت و آمد شهروندان تسریع شود.
رحیمی آسفالت معابر را از موضوعات و هزینه‌های اصلی مدیریت شهری کرج عنوان کرد و افزود: شهرداری کرج باید در روزهای باقی مانده سال، در تمام قراردادهایی که در خصوص آسفالت بسته می‌شود، مساله مکانیزه بودن همراه با دستگاه پخش قیر و همچنین تبدیل سطوح لکه گیری به اشکال هندسی را مورد توجه قرار دهد و ادارات حفار نیز باید این موضوع را رعایت کنند.
رییس کمیسون عمران شورا در بررسی متمم بودجه به کیفیت آسفالت اشاره و خواستار شد: با توجه به هزینه قابل توجهی که شهرداری کرج در خصوص آسفالت انجام می‌دهد گارانتی آسفالت چه در سازمان عمران و بازآفرینی شهری و چه در بخش خصوصی باید صادر شود که این حداقل کاری است که در این خصوص می توان انجام داد.
رحیمی خواستار به حداکثر رسیدن کیفیت آسفالت توسط شهرداری کرج شد و در پایان گفت: به جهت تولید و پخش روکش آسفالت که توسط سازمان عمران و بازآفرینی فضای شهری انجام می‌شود، با استفاده ازGIS وهمچنین نرم افزارهای مهندسی ضمانت آسفالت و اجرای آن انجام شود تا در رابطه با هزینه دوباره کاری و همچنین مسیرهایی که جدیدا روکش و آسفالت شده از هرگونه هزینه کرد تا۱۰ سال آتی جلوگیری شود.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین