تاریخ انتشارشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۸
plusresetminus
حزب الله: دبیر شورای اسلامی شهر کرج گفت: در بحث بودجه ۱۴۰۲ با سخت گیری بیشتری ردیف‌ها را اصلاح می‌کنیم تا مدیریت شهری در ریل گذاری قانونمند و اصولی قرار بگیرد.
۰
کد مطلب : ۲۹۸۳۰۱
شهرداری با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی متخصص به درآمد پایدار می‌رسد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، فاطمه منعمی درخصوص کلیات لایحه متمم بودجه که در جلسه کمیسیون تلفیق مطرح شد، اظهار داشت: بحث متمم بودجه و تفریق بودجه فضایی است که به ما نشان می دهد در شهرداری چه اقداماتی از سوی مدیران انجام می شود و عملکرد مدیران بروز پیدا می‌کند.
دبیر شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: براین اساس آماری که در رابطه با میزان هزینه‌های مناطق و میزان درآمد آنها به دست می‌آید نشانگر این است که کدام مدیر عملکرد خوبی داشته است.
وی بیان کرد: برخی ابزارها در اختیار مدیران شهرداری کرج قرار گرفته است که برخی از این موقعیت و فضا خوب استفاده نمی‌کنند و به همین منظور مدیر قوی، مسئولیت پذیر، دلسوز و خلاقی که درآمد پایدار برای شهرداری ایجاد می‌کند شایسته این جایگاه است.
منعمی خاطرنشان کرد: متاسفانه در موضوعات مختلف مدیریت شهری به دلیل اینکه شرح وظایف برای افراد تعریف نشده است مدیران درگیر روزمرگی‌ها شده اند.
وی تصریح کرد: هفت ماه از ابلاغ تباصر به شهرداری کرج می‌گذرد اما آن طور که باید و شاید به آن پرداخته نشده است.
دبیر شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: اعضای شورا در بحث بودجه ۱۴۰۱ در تک تک ردیف‌های بودجه‌ای دقت نظر لازم را داشتند بر این اساس شهرداری آشنایی کامل با سیاست شورای ششم دارد اما متاسفانه در شهرداری و مجموعه مدیریت شهری این سیاست‌ها مغفول مانده است.
عضو شورای شهر کرج گفت: در بحث بودجه ۱۴۰۲ با سخت گیری بیشتری ردیف‌ها را اصلاح می‌کنیم تا مدیریت شهری در ریل گذاری قانونمند و اصولی قرار بگیرد.
وی در خصوص ایجاد درآمد پایدار در شهرداری کرج، افزود: حرف من ابتدای به ساکن ایجاد درآمد پایدار نیست این برای من اولویت دوم است چون اول باید نیروی انسانی با انگیزه، مسئولیت پذیر و خلاق، پیگیر و علاقمند در جایگاه واقعی خودش قرار بگیرد و این امر تنها زمانی محقق می‌شود که من از کارکنان در جای درست خود استفاده کنم و درک درستی از این موضوع داشته باشم که کارکنانی که به هر طریقی بهره وری سیستم را افزایش می دهند مورد تشویق قرار می‌گیرند و با کارکنان خاطی نیز به اندازه خطایی که انجام داده اند برخورد جدی شود.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین