تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۹
plusresetminus
آمار مجوزهای صادر شده از سوی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آبان ماه ۱۴۰۱ اعلام شد و بر اساس آمار اعلامی، موسیقی پاپ به مراتب با درخواست‌ها و مجوزهای بیشتری مواجه بوده است.
۰
کد مطلب : ۲۹۸۱۰۳
چند مجوز موسیقی در آبان صادر شد؟/پاپ با اختلاف بالاست
 دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در آبان ماه ۱۴۰۱، مجوز ۱۸۶ تک آهنگ، ۲۵ آلبوم موسیقی و ۷ نماهنگ و ۵ کتاب صوتی را صادر کرده است.
در بازه زمانی مذکور تائیدیه ۳۷۸ قطعه شعر صادر شده و برای ۷ استودیوی صدابرداری و مرکز تولید و تکثیر آثار صوتی و تصویری، مجوز یا تمدید اعتبار صادر شده و همچنین جشنواره موسیقی نواحی کشور نیز برگزار شده است.
در میان تک‌آهنگ‌های مجوز گرفته، ۱۵۸ اثر در ژانر موسیقی پاپ، ۱۳ اثر در ژانر موسیقی ردیف دستگاهی ، ۹ اثر در ژانر موسیقی تلفیقی، ۳ اثر در ژانر موسیقی نواحی، ۲ اثر در ژانر موسیقی کلاسیک و یک اثر در ژانر موسیقی الکترونیک تولید شده‌اند.
در بخش آلبوم‌ها نیز، مجوز ۱۴ آلبوم موسیقی ردیف دستگاهی ، ۴ آلبوم موسیقی پاپ، ۳ آلبوم موسیقی کلاسیک، ۲ آلبوم موسیقی نواحی و ۲ آلبوم موسیقی تلفیقی در آبان ماه صادر شده است.
در بخش نماهنگ‌ها یک نماهنگ در گونه ردیف دستگاهی، ۴ نماهنگ در گونه موسیقی پاپ و گونه موسیقی نواحی و موسیقی تلفیقی هرکدام یک نماهنگ داشته‌اند.
برای این آثار فقط مجوز انتشار صادر شده و زمان انتشار آن‌ها در اختیار مالک اثر است.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین