تاریخ انتشاردوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵
plusresetminus
حزب الله:سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: به ‌منظور صیانت ازحقوق شهروندی و حذف نازیبایی‌های بصری، به همت اداره اصناف و امور مناطق و معاونت زیباسازی سازمان، طرح جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز در مناطق ۱،۶،۷ اجرایی شد.
۰
کد مطلب : ۲۹۷۹۱۱
تابلوهای غیرمجاز مناطق ۱،۶،۷ جمع‌آوری شد/ پیشگیری از اختلال در سیمای شهری در دستور کار است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،رمضانعلی پوررستمی  با تأکید بر ضرورت جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز از سطح مناطق گفت: پاک‌سازی معابر از تابلوها و بنرهای غیرمجاز با توجه به اهمیت سیمای شهری در ایجاد آرامش، نشاط اجتماعی، حفظ و افزایش بهداشت روانی جامعه و ضرورت پیشگیری از اختلال در سیمای شهری صورت می‌گیرد.
این مسئول اظهار داشت: به ‌منظور صیانت ازحقوق شهروندی و حذف نازیبایی‌های بصری، به همت اداره اصناف و امور مناطق، معاونت زیباسازی طرح جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز در مناطق ۱،۶،۷ اجرایی شد.
وی با اشاره به اینکه امحای آلودگی‌های بصری، دیوارنوشته‌ها، حذف زوائد نما و کف، جمع‌آوری تابلوها و بنرهای غیرمجاز و غیره از جمله اقداماتی است که انجام می‌شود، گفت: زیباسازی سیمای شهر کرج از طریق پاک‌سازی ناهنجاری‌ها و زوائد بصری، بهره‌گیری از آثار هنری در فضاهای شهری و ایجاد و بهبود کیفیت اِلمان‌ها و مبلمان شهری در دستور کار معاونت زیباسازی قرار گرفته است.
به گفته این مسئول تابلوهای غیرمجاز نه تنها بر سیما و منظر شهری تأثیرگذار هستند بلکه منجر به بروز حوادث و خطرات احتمالی برای شهروندان می‌شوند.
سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با اشاره به اینکه، هویت حفظ سیمای بصری نباید به فراموشی سپرده شود، افزود: این اقدام در جهت جلب رضایت شهروندان صورت گرفته و انتظار می‌رود، شهروندان ضمن عدم نصب تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز در اجرای این طرح همکاری لازم را با شهرداری منطقه داشته باشند.
تابلوهای غیرمجاز مناطق ۱،۶،۷ جمع‌آوری شد/ پیشگیری از اختلال در سیمای شهری در دستور کار است
تابلوهای غیرمجاز مناطق ۱،۶،۷ جمع‌آوری شد/ پیشگیری از اختلال در سیمای شهری در دستور کار است
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین