تاریخ انتشاردوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۸
plusresetminus
حزب الله:فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت : امروز با همت جوانان و متخصصان کشورمان از حوزه ساخت تجهیزات تهدید محور به هدف محور وارد شده ایم.
۰
کد مطلب : ۲۹۷۹۱۰
فرمانده نیروی هوافضای سپاه: قادریم سپر دفاع موشکی دشمنان را از کار بیاندازیم
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،جمعی از وزرا و معاونین دولت سیزدهم از جمله وزیر ارتباطات ، آموزش و پرورش ، رئیس سازمان انرژی اتمی ، معاون پارلمانی رئیس جمهور به همراه معاونین و خانواده هایشان از نمایشگاه توانمندی های نیروی هوافضای سپاه بازدید کردند.
سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه  در این بازدید گفت: نیروی هوافضای سپاه  بر اساس تعالیم اسلام و فرامین و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای مدظله العالی و با تکیه بر توان داخلی و میدان دادن به جوانان نخبه و انقلابی این مرز و بوم، توانسته است ریل گذاری مناسبی در عرصه صنعت دفاعی کشور ایجاد کند، که از این تجربه می توان برای سایر عرصه های کشور مانند اقتصاد و همچنین برای رفع موانع و مشکلات و رسیدن به پیشرفت استفاده کرد .
 
وی در ادامه بیان داشت: نیروی هوافضای سپاه در راستای دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن و حفظ و ارتقای امنیت و آرامش ملت ایران توانسته در عرصه صنعت موشکی، پهپادی، پدافندی، پروازی، راداری، فضایی و ... با رویکرد هدف محور در مقابله با دشمنان اسلام و ایران به بازدارندگی مطلوب در سطح قابل توجهی برسد که جدیدترین دستاورد آن  باعث شده است سپر دفاع موشکی دشمنان ایران از جمله آمریکا، رژیم صهیونیستی و حکومت های دست نشانده آنان را تا چندین دهه از کار بیاندازد.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه  گفت :  براساس تدابیر فرمانده معظم کل قوا می بایست مردم و به ویژه جوانان را از دستاوردهای عظیم نظام اسلامی و همچنین اقدامات خوب این دولت برای امید آفرینی آگاه کرد.

 سردار حاجی زاده  در ادامه گزارشی از دستاوردهای این نیرو در عرصه های مختلف ارائه کرد و گفت: امروز با همت جوانان و متخصصان کشورمان از حوزه ساخت تجهیزات تهدید محور به هدف محور وارد شده ایم  و در این نمایشگاه بخش کوچکی از دستاوردهای فرزندان ملت ایران به نمایش درآمده است.

بازدید کنندگان در این دیدار، دستاوردهای ارائه شده در این نمایشگاه را غرور انگیز و افتخار آفرین توصیف کرده  و آن را مصداق بارز تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب بر موضوع کلیدی «ما می توانیم» دانستند.

در حاشیه این دیدار وزرای ارتباطات، آموزش و پرورش،معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی هسته‌ای  این نمایشگاه که بخشی از دستاوردهای کشورمان در حوزه هوافضا را ارائه داده است را برای ملت ایران اقتدار آفرین و امنیت ساز توصیف و تاکید کردند:اقدامات تحولی و عزت آفرین نیروی هوافضای سپاه  در سایه عمل به تدابیر مقام معظم رهبری و در شرایط اوج تحریم ها و با تلاش مجاهدانه و مخلصانه در کنار تخصص گرایی و جوانگرایی و به دور از قواعد پیچیده اداری و استفاده از تمام ظرفیت های موجود انجام شده است .

بازدیدکنندگان همچنین تصریح کردند: این نمایشگاه نشان می دهد که هیچ عرصه ای از علم و فن آوری نیست که دست نیافتنی باشد و به طور قطع با برنامه ریزی، مجاهدت و تلاش شبانه روزی می توان به آن دست یافت و جوانان  با آشنایی و دیدن این دستاورد های برجسته، احساس عزت و غرور کرده و با روحیه بالاتری در حوزه علم و دانش گام بر می دارند.
منبع : ایسنا به نقل از سپاه نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین