تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱
plusresetminus
حزب الله:قائم مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو، از عبور از مرز تولید ۴۰۰ هزار دستگاه خودرو سواری و تجاری سنگین و نیمه سنگین از ابتدای امسال تا دوم آذرماه خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۹۷۶۲۷
عبور ایران خودرو از مرز تولید ۴۰۰ هزار دستگاه/ ثبت رکورد جدید در عرضه ماهانه
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،کیانوش پورمجیب با اعلام این که در پایان آذرماه، از عدد رکورد سال گذشته عرضه خودرو به بازار عبور خواهیم کرد، گفت: در سال گذشته ۴۵۸ هزار و ۲۰۸ دستگاه خودرو به بازار عرضه شده است که با آغاز شمارش معکوس، در پایان آذرماه از این عدد عبور و رکورد جدیدی در عرضه خودرو به بازار در شرایط سخت تولید خودرو به ثبت خواهیم رساند. 
به گفته وی از ابتدای امسال تا دوم آذرماه، ۳۹۵ هزار و ۴۱۲ دستگاه خودرو سواری و تجاری عرضه شده است که تا پایان آذرماه از عدد عرضه سال گذشته عبور خواهد کرد. 
پورمجیب اعلام کرد: از ابتدای امسال تا دوم آذرماه، در حوزه سواری و تجاری با افزایش ۴۲ درصدی موفق به تولید ۴۰۲ هزار و ۸۹۶ دستگاه خودرو شده‌ایم.
وی از وضعیت مطلوب زنجیره تامین در فراهم‌سازی قطعات مورد نیاز خطوط تولید خبر داد و افزود: در حال حاضر تولید روزانه با میانگین ۲۷۰۰ دستگاه در حال انجام است و بر همین اساس عرضه به بازار نیز در شرایط مناسبی قرار گرفته است. 
پورمجیب همچنین از شکسته شدن رکورد عرضه ماهانه خودرو در آبان‌ماه امسال از سال ۱۳۹۷ خبر داد و با اشاره به برنامه‌های گروه صنعتی ایران خودرو برای افزایش تولید و عرضه بیان کرد: در آبان ماه امسال رکورد عرضه ماهانه خودرو با عرضه و تحویل ۵۷ هزار و ۷۳۶ دستگاه شکسته شد.
وی افزود: تعداد عرضه خودرو در آبان ماه امسال از زمان اجبار برای نصب پلاک روی خودرو در خرداد ۱۳۹۷ تاکنون بی سابقه بوده و رکورد قابل توجهی به شمار می رود. 
قائم مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این که تعداد عرضه در آبان ماه حتی از تعداد خودروهای تجاری سازی شده این ماه نیز بیش‌تر بوده، گفت: تجاری سازی خودروها به صورت کامل سبب افزایش عرضه محصولات شده است.  
وی اظهار کرد: در سال جاری، دو بار دیگر نیز موفق شده‌ایم از عدد عرضه ۵۰ هزار دستگاه خودرو عبور کنیم و این اتفاق یک بار در خرداد ماه و بار دیگر در تیرماه صورت گرفته است.
پورمجیب شرایط فعلی را از نتایج و دستاوردهای تولید عبور مستقیم دانست و ادامه داد: این اقدام که با همت زنجیره تامین، کارکنان مجموعه ایران خودرو و حمایت‌های وزارت صمت صورت گرفت، تحول بزرگی در افزایش تولید کامل، عبور از بحران تولید ناقص و لطمات ناشی از آن در کیفیت محصولات ایجاد کرد که نتایج ارزیابی کیفیت محصولات توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نیز بر این موضوع صحه‌ می‌گذارد. 
قائم مقام تامین و تولید گروه صنعتی ایران خودرو با تاکید بر نظارت‌های کیفی دقیق در فرآیند تامین و تولید محصولات اظهار کرد: هدف مجموعه معظم ایران خودرو ارایه محصول مدرن، به روز و با کیفیت و ارایه خدمات مطلوب به مشتریان است که این مهم با همدلی و مشارکت زنجیره تامین، تولید و شبکه خدمات پس از فروش محقق می‌شود.
منبع : ایکوپرس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین