تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳
plusresetminus
با موافقت سازمان برنامه برای پرداخت حقوق و مزایای رتبه‌بندی

تخصیص اعتبار جهت واریز حقوق فرهنگیان براساس احکام جدید/پرداخت معوقات ۸ ماهه رتبه‌بندی

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با اشاره به پیگیری‌های انجام شده از سوی وزیر آموزش و پرورش، از تخصیص اعتبار توسط سازمان برنامه ‌و بودجه و تامین وجه از سوی خزانه‌داری برای پرداخت حقوق فرهنگیان مطابق با احکام جدید رتبه‌بندی و ترمیم حقوق کارکنان دولت در روز جاری (چهارشنبه، دوم آذرماه) خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۹۷۵۷۹
تخصیص اعتبار جهت واریز حقوق فرهنگیان براساس احکام جدید/پرداخت معوقات ۸ ماهه رتبه‌بندی
صادق ستاری فرد  با بیان اینکه فرایند صدور احکام فرهنگیان به صورت شبانه‌روزی از دو هفته پیش آغاز شده بود و بر اساس آن در آبان ماه مزایای رتبه «آموزشیار معلم» به علاوه معوقات هشت ماهه اخیر به تمام مشمولان رتبه بندی تعلق گرفت، اظهار کرد: علاوه بر این، افزایش درنظر گرفته شده از محل مصوبه قانونی ترمیم حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان کشوری نیز در احکام اعمال شد.
وی افزود: لازم است از همکاران فرهنگی به دلیل تاخیر دو روزه به وجود آمده در واریز حقوق‌ها عذرخواهی و از پیگیری جدی وزیر، همراهی و همکاری سازمان برنامه و بودجه و خزانه‌داری قدردانی کنم.
صدور احکام جاماندگان در آذرماه
سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه صدور احکام و پرداخت مزایای رتبه بندی برای جاماندگان مشمول رتبه‌بندی به علاوه معوقات مانده در روزهای پیشِ رو انجام و در حکم حقوقی آذرماه لحاظ خواهد شد گفت: فرایند تعیین رتبه نهایی و قطعی معلمان نیز همزمان دنبال خواهد شد.
نقل و انتقالی‌ها نگران نباشند؛ تعیین تکلیف و رتبه‌بندی جاماندگان در ماه آتی
ستاری فرد در خاتمه تاکید کرد که برای برخی همکاران از جمله منتقل‌شدگان که احکام خود را دریافت نکردند، جای نگرانی در این باره نیست؛ همانطور که گفته شد در آذرماه برای همه مشمولان جامانده احکام صادر می شود و رتبه بندی جاماندگان را نیز به سرانجام می رسانیم.
وی در خاتمه ضمن تشکر از تلاش شبانه‌روزی همکاران خود در وزارت، ادارات استانها و مناطق، افزود: باتوجه به ضرورت و جدیت امر، مسئولیت حسن انجام امور و تسریع در اجرای رتبه‌بندی در درجه اول متوجه روسای مناطق و مدیران کل استانها است، لذا انتظار می‌رود ظرف چند روز آینده سایر احکام نیز صادر شوند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین