تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۸
plusresetminus
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: ورود خودروهای آلاینده و فاقد معاینه فنی به معابر درون شهری به دلیل افزایش آلایندگی در این استان ممنوع است.
۰
کد مطلب : ۲۹۷۵۳۴
تشدید برخورد پلیس البرز با خودروهای آلاینده
 سرهنگ حمدالله رحمتی پور گفت: با توجه به تشدید آلایندگی‌ها و کاهش کیفیت هوای این استان ضرورت دارد رانندگان خودروهای آلاینده و فاقد معاینه فنی را برای رفع نقص به مراکز خدمات خودرویی و معاینه فنی انتقال دهند.
وی اضافه کرد: با توجه به افزایش آلودگی هوای شهرستان‌های استان البرز، طرح مقابله با خودروهای دودزا تا پایان هفته جاری در این استان ادامه دارد.
سرهنگ رحمتی پور گفت: طرح برخورد با خودروهای آلاینده و فاقد معاینه فنی در همه فصول سال ادامه دارد اما در شش ماه دوم سال به دلیل آلودگی بیشتر در کلانشهرها، این طرح ها با شدت بیشتری انجام می شود.
وی خاطرنشان کرد: شهروندان تا حد ممکن از هر گونه فعالیتی که منجر به افزایش آلودگی هوا می شود، خودداری کنند.
این مقام انتظامی افزود: خودروهایی که عمر تولید آنها کمتر از چهارسال باشد نیازی به معاینه فنی ندارند اما بالای چهارسال باید برگه معاینه فنی دریافت کنند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز افزود: اکنون ۲۲ مرکز معاینه فنی خودرو در استان البرز فعال است که از این تعداد سه مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین در شهرستان‌های کرج، نظرآباد، اشتهارد و ۱۹مرکز معاینه فنی خودروهای سبک شامل دو مرکز در نظرآباد، سه مرکز در ساوجبلاغ، چهار مرکز در فردیس، یک مرکز در اشتهارد و بقیه در شهرستان کرج قرار دارند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین