تاریخ انتشارسه شنبه ۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
plusresetminus
حزب الله:مدیرعامل سایپایدک با اشاره به اجراي موفق طرح مبارزه با قطعات قاچاق و تقلبي، از شكسته شدن ركورد فروش قطعات يدكي خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۹۷۵۰۶
 ركورد فروش قطعات یدکی سایپایدک شكسته شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سعيد عليزاده با اعلام اين خبر افزود: شرکت سایپایدک جزء اولین شرکت‌های حوزه خودرویی بود که از طرح‌های نوین وزارت صمت در خصوص مبارزه با  تامین و توزیع قطعات تقلبی و قاچاق در سطح بازار  استقبال كرد و  علاوه بر اجرای اقداماتی نظیر ثبت نام در سامانه جامع تجارت،اخذ کد نقش، اخذ کد شناسه کالا و کد رهگیری، آموزش استعلام قطعه اصلي سايپا يدك به شبکه توزیع و زنجیره تامین قطعات، به نحوی  برنامه‌ریزی كرد که اجرا در تحقق اهداف و برنامه هاي تعريف شده تسريع شود. به طوري كه با تلاش همه كاركنان و شبکه خدمات پس از فروش، علاوه بر شکست رکورد فروش ماهیانه در کل ادوار، از مرز فروش کل سال گذشته نیز در پایان آبان ماه عبور کرد.
او افزود: با برنامه‌ریزی‌های دقیق صورت پذیرفته، افزايش تامين و توزيع قطعات يدكي و همكاري شبکه نمایندگی‌های مجاز و عوامل فروش امیدواریم با یاری خداوند متعال، تا پایان سال تحقق تمامی اهداف سازمان انجام پذيرد. در همین راستا توسعه کمی و کیفی شبکه عوامل فروش، تکمیل سبد قطعات تحت پوشش و نیازسنجی از بازار در دستور کار سازمان قرار گرفته است.
مديرعامل سايپايدك تصریح کرد: در نقشه راه ترسیم شده شرکت سایپایدک، اهدافی نظیر افزایش رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا، توسعه سهم بازار قطعات یدکی، تسهیل در دسترسی به قطعات اصلی در گستره جغرافیایی کشور و جلوگيري از ورود قطعات تقلبي و قاچاق، تعیین شده که با لطف خداوند متعال و به كار گيري تمامی ظرفیت‌های موجود و همکاری و مشارکت ذی نفعان به اهداف تعريف شده دست خواهیم یافت.
منبع : سایپا نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین