کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اطفای ۳۸۱ مورد حریق و انجام ۴۵۵ نجات در آبان ماه

پایگاه خبری کرج امروز , 1 آذر 1401 ساعت 12:58

حزب الله:
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج از اطفای ۳۸۱ مورد حریق و انجام ۴۵۵ نجات در آبان ماه خبر داد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مهدی سمیعی  اظهار کرد: طی ماه گذشته، سه هزار و ۵۰۲ نیروی عملیاتی(نفر ساعت) مستقردر ۳۲ ایستگاه به مدت ۸۹۴ ساعت عملیات و با استفاده از تجهیزات و تعداد هزار و ۳۱۹ دستگاه خودروی عملیاتی به ۳۸۱ مورد حریق و ۴۵۵ مورد نجات رسیدگی کردند.
این مسئول با اشاره به اینکه ۱۴۵ مورد استقرار در سطح شهر با حضور آتش نشانان صورت گرفت، بیان کرد: در ماهی که گذشت ۲۶۹ مورد نجات یافته، ۱۵ مصدوم و ۸ فوتی در حادثه هایی که رقم خورد داشته ایم.
سمیعی گفت: در بین ۳۲ ایستگاه عملیاتی، بیشترین ماموریت در ایستگاه ۱۰۲ با ۳۴ حریق و ۴۱ حادثه ایستگاه ۱۲۳ با ۲۸ حریق و ۳۶ حادثه ایستگاه ۱۰۶ با ۲۳ حریق و ۲۷ حادثه، صورت گرفت.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج افزود: در حوزه معاونت ایمنی و پیشگیری تعداد ۷۳ مورد صدور جواز و ۱۶۹ مورد تائیدیه ایمنی باحضور ۹۶۸ نفر کارشناس صادر شد.
سمیعی اشاره کرد: صدور ۲۱ مورد گواهی جهت علت حریق و صدور ۱۵ مورد گواهی حریق و حوادث با حضور ۹۰ نفر کارشناس اعزامی و تعداد ۸۳ مورد بازدید از تصرفات سطح شهر، ارائه خدمات مشاوره ای به تعداد ۷۵ مورد و تعداد ۵ مورد اخطار ایمنی با حضور ۶۳۲ نفر کارشناس اعزامی در حوزه ایمنی شهری و تعداد ۲ مورد بازدید از واحدهای صنعتی، ارائه خدمات مشاوره ای به تعداد ۲ مورد با حضور۱۶ نفر کارشناس اعزامی در حوزه صنایع صورت گرفت.
وی افزود: در حوزه آموزش و تربیت بدنی برگزاری ۵۵ دوره آموزش ایمنی و آتش نشانی ویژه شرکت ها، ادارات، مدارس و داوطلبین با حضور ۱۰ هزار و ۸۳۰ کارآموز به مدت ۱۵۲ ساعت با همکاری ۷۱ مربی و برگزاری ۳ دوره آموزش ضمن خدمت تحت عنوان کارگاه حقوق شهروندی، مداخله اولیه در صحنه خودکشی و معاون فرماندهی با حضور ۱۶۲ نفر ویژه پرسنل سازمان با همکاری ۳۲ مربی به مدت ۱۳۸ ساعت طی یک ماه گذشته صورت گرفت.


کد مطلب: 297485

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/297485/اطفای-۳۸۱-مورد-حریق-انجام-۴۵۵-نجات-آبان-ماه

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com