تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵
plusresetminus
حزب الله: سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج گفت: به منظور جلوگیری از خطرات احتمالی، گود ناصربخت تا تعیین تکلیف نهایی با اعمال قانون ۱۱۰ شهردارها محصور می‌شود.
۰
کد مطلب : ۲۹۷۴۲۵
گود «ناصر بخت» محصور می‌شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حسین عطایی با اشاره به وجود مشکلات پیش‌آمده برای شهروندان و ساکنین این محله افزود: مدیریت شهری کرج با تمام ظرفیت برای ساماندهی ساکنین مجاور در معرض خطر گودبرداری پای‌کار آمده است.
عطایی عنوان کرد: با توجه به نبود حفاظ مناسب در اطراف گود وبه منظور جلوگیری از هرگونه خطرات احتمالی به دستور شهردار کرج تا تعیین تکلیف نهایی، شهرداری منطقه ۵ اقدام به اعمال ماده ۱۱۰ قانون شهرداری‌ها در این محدوده کرده است.
وی با تأکید بر فراهم آوردن زمینه‌های مساعد به‌منظور ارتقاء خدمات‌رسانی به شهروندان و ساکنان این منطقه عنوان کرد: رسیدن به وضعیت مطلوب خدمات‌رسانی از اولویت‌های کاری شهرداری است که این مهم با توجه به تأکید شهردار کرج با جدیت پیگیری می‌شود.
وی بابیان اینکه شهرداری کرج از آغاز فعالیت نسبت به این موضوع حساس و در خصوص رفع نگرانی مالکان این محدوده اقدامات لازم را انجام خواهد داد، خاطرنشان کرد:با پیگیری‌های صورت گرفته و برگزاری جلسات به جهت جلوگیری از خطرات احتمالی و تازمان تعیین تکلیف نهایی بر اساس ماده ۱۱۰ قانون شهرداری‌ها  اطراف گود مورد نظر محصور می شود.
سرپرست منطقه ۵ شهرداری کرج، تسریع در انجام امور و پیگیری نحوه اجرای مصوبات را ضروری خواند و گفت: به همین منظور کمیته‌ای در این منطقه تشکیل و آخرین وضعیت اجرایی و اقدامات در این خصوص را به‌صورت مستمر موردبررسی قرار داده و مستندات خود را به دستگاه‌های ذی‌ربط ارسال خواهند کرد.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین