تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۴
plusresetminus
حزب الله: رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: شهردار بر اساس مدل شایسته گزینی ، تعهد و تخصص مدیران شهری را منصوب کند و شورای شهر نیز در راستای وظایف نظارتی با تمام توان از شهردار مستقر حمایت خواهد کرد.
۰
کد مطلب : ۲۹۷۴۲۴
شهردار بر اساس مدل شایسته گزینی و تخصص مدیران شهری را منصوب کند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، علی قاسم پور در نطق پیش از دستور هشتادمین و یکمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج که با حضور شهردار، مشاوران، معاونین و روسای سازمان‌های شهرداری برگزار شد، با اشاره به  وقایع اخیر کشور ظهار داشت: شهادت هموطنان، جوانان این مرز و بوم و نیروهای امنیتی در شهرهای مختلف به خصوص ایذه بسیار تاسف بار و ناراحت کننده است.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این حوادث و به همه مردم کشور، تصریح کرد: بار دیگر دست استکبار و تروریسم جهانی اتفاق ناگواری را در استان خوزستان و شهرستان ایذه رقم زد و تیر کینه و دشمنی آشوبگران و اغتشاشگران، مردم شریف و انقلابی کشور را نشانه گرفت و قلب های همگان را پر از غم و اندوه کرد.
قاسم پور با اشاره به عدم حضور شهردار کرج در جلسه قبل شورای اسلامی شهر،افزود: شهردار کرج رسما کار خود را آغاز کرده و برای وی آرزوی توفیق داریم، برخی همکاران در مدیریت شهری نیز جابجا شده اند که برای آن ها نیز موفقیت های روزافزون آرزومندیم.
وی عنوان کرد: در جلسات متعدد در مورد موضوع انتصابات بحث و گفت و گو و مواردی نیز مطرح شده است آنچه که وظیفه شوراست تاکید بر استفاده از افراد بر اساس نظام مندی، شایستگی، تخصص و تعهد است که نوع نگاه شهردار به این انتصابات و اداره مجموعه مدیریت شهری اهمیت فراوانی دارد.
قاسم پور افزود: در جلسه‌ای که خدمت نماینده ولی فقیه در استان البرز رسیدیم، وی بر کمک اعضای شورا به شهردار تاکید داشت. طبق قانون، شهردار نیز موظف است در مورد تصمیمات خود با اعضای شورا مشورت و تصمیم گیری کند و ما نیز در اجرای تصمیمات او را یاری کنیم تا امورات شهر به خوبی انجام شود.
رئیس شورای شهر کرج خاطر نشان کرد: نگاه ما به مجموعه شهری باید در راستای یکپارچگی و کمک به ارائه خدمات بهتر به مردم و تبدیل کرج به جای بهتری برای زندگی باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین