تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
plusresetminus
حزب الله:سرپرست منطقه ۶ شهرداری کرج از اجرای عملیات جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی در خیابان عدل خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۹۷۳۹۴
بهسازی معابر خیابان «عدل» انجام شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی فروغی  بابیان اینکه انجام عملیات عمرانی شهری از وظایف اصلی شهرداری‌ها محسوب می‌شود، اظهار داشت: حوزه عمران منطقه در راستای ساماندهی و بهبود وضعیت معابر، هدایت آب‌های سطحی و سهولت تردد شهروندان، رفع موانع بصری، اقدام به اجرای عملیات پیاده‌روسازی و مناسب‌سازی خیابان عدل کرده است.
فروغی گفت: حوزه معاونت عمران و ترافیک منطقه عملیات بهسازی معابر، ترمیم و بازسازی پیاده‌روها و تعویض جداول مستهلک خیابان‌ها و کوچه‌هایی که عمر بالایی دارند و همچنین جدول‌گذاری کوچه‌های فاقد جدول را به‌منظور ایمن‌سازی معابر و افزایش رفاه شهروندان در دستور کار قرار داده است.
بهسازی معابر خیابان «عدل» انجام شد
وی بیان کرد: پیاده‌روسازی به‌عنوان یکی از نمادهای زیبایی شهر، باید همواره مدنظر متولیان امر قرار گیرد و نسبت به بازسازی و مرمت آن اقدام شود.
سرپرست منطقه ۶ کرج در خصوص پروژه جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی خیابان عدل (حیدرآباد) اظهار داشت: کل مساحت پروژه یک هزار و ۲۰۰ مترمربع بوده که عملیات جدول‌گذاری این خیابان به طول ۵۰۰ متر در حال اجراست.
وی در پایان، پیاده‌روسازی و جدول‌گذاری معابر و خیابان‌ها را به لحاظ تأثیرگذاری بر فضای ارتباطی شهر مهم ارزیابی کرد و گفت: این امر موردتوجه و تأکید منطقه است و با جدیت در دستور کار این حوزه قرار دارد.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین