کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عملیات مرمت و بازسازی بازار روز کاج آغاز شد

پایگاه خبری کرج امروز , 30 آبان 1401 ساعت 11:53

حزب الله:رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج از آغاز عملیات مرمت و بازسازی بازار روز کاج خبر داد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حمید دانشی کهن  این خبر را اعلام کرد و گفت: عملیات مرمت و بازسازی بازار روز کاج با هدف ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان ساکن در ۴۵ متری کاج اجرا می‌شود.
وی با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود این عملیات تا اواخر بهمن سال جاری به اتمام برسد، اظهار داشت: رسیدگی به بازارهای روز تحت نظارت سازمان ساماندهی و مشاغل شهری علاوه بر تغییرات مثبت در عملکرد بازارها، رفاه حال شهروندان را نیز به دنبال دارد.
رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج با بیان اینکه رسیدگی به درخواست‌های رفاهی شهروندان در راس وظایف مجموعه مدیریت شهری است، گفت: بهسازی و مرمت بازار روز یاد شده و همچنین ساماندهی و تجهیز آن نیز از اولویت برنامه‌های این سازمان است.
به گفته دانشی کهن بازار روز کاج در منطقه پر تراکم جمعیتی و با زمینی به مساحت هزار و ۲۴۱  متر مربع و فضای تجاری هزار و ۲۰۶ متر مربع  در ۴۵ متری کاج، خیابان نیک نژادی، بلوار ولیعصر واقع شده است.
گفتنی است کرج دارای ۱۴ بازار روز در نقاط مختلف شهر است که این بازارها تحت پوشش سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج هستند.


کد مطلب: 297393

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/297393/عملیات-مرمت-بازسازی-بازار-روز-کاج-آغاز

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com