تاریخ انتشاريکشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸
plusresetminus
حزب الله: شهردار کرج با اشاره به نقش موثر سرمایه گذاری بخش خصوصی در توسعه خدمات مطلوب و رفاهی شهر، سازندگان را همکاران مجموعه مدیریت شهری خواند.
۰
کد مطلب : ۲۹۷۳۳۹
سازندگان همکاران ما در مجموعه مدیریت شهری هستند/ حمایت شهرداری بر مبنای موازین قانونی از سازندگان کرجی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مهرداد کیانی در نشست هم‌اندیشی با طراحان و سازندگان شهر کرج ضمن اعلام ضرورت استمرار جلسات هر دو ماه یک بار همچنین با بیان اینکه سازندگی شهر بر عهده سازندگان است، خطاب به آنان گفت: شما را همکاران خود در مجموعه مدیریت شهری می دانیم و در جهت تسهیل امور حرکت می کنیم.
وی اضافه کرد: دیدگاه مدیران در مجموعه مدیریت شهری نسبت به همه عزیزانی که در شهر ساخت و ساز دارند، مثبت است و شیوه رفتار باید به گونه ای باشد که انگیزه سرمایه‌داران به فعالیت در کشور باشد که این مهم با توجه به شرایط اقتصادی کنونی، از اهمیت بالاتری برخوردار است.
شهردار کرج با اشاره به حمایت شهرداری از سازندگان بناهای شهری، تاکید کرد: حمایت مدیریت شهری از سازندگان بر مدار و چارچوب قانون است.
مهرداد کیانی اضافه کرد: طبیعتا سرمایه گذاران و سازندگان برای افزایش سرمایه تلاش می کنند و تحقق این امر برای ما نیز محترم است اما اگر نتایج فعالیت از چارچوب قانون خارج شود، غیر متعارف باشد و به سمت ساخت و سازهایی غیر مجاز رود که منجر به تخریب می‌شود، از حوزه اختیارات مدیریت شهری خارج شده و کمک در این صورت ممکن نخواهد بود.
شهردار کرج افزود: وظیفه شهرداری تسهیل و سرعت بخشیدن به روند کار سازندگان در چارچوب قانون است و نسبت به تحقق این مهم، اهتمام ویژه‌ای وجود دارد.
وی در پایان از همه سازندگان حاضر و غایب که استطاعت این را دارند که بتوانند در شهر فعالیت کنند، دعوت کرد تا در جلسات بعدی حضور داشته تا بتوان مشکلات کنونی شهر در زمینه های خدماتی و رفاهی را مرتفع ساخت.
گفتنی است در این نشست مباحثی از جمله آیین‌نامه تشویقی نوسازی و بهسازی در بافت‌های فرسوده شهر کرج، تبیین پروژه‌های الگوی محرک توسعه در شهر کرج، بررسی مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری در خصوص سیاست‌ها و ضوابط تشویقی کالبدی متضمن نوسازی محله‌ای در بافت‌های فرسوده و ناکارآمد شهری مطرح شد.
شایان ذکر است در هم‌اندیشی امروز ، سازندگان مشکلات خود را با شهردار کرج در میان گذاشتند.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین