تاریخ انتشارشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲
plusresetminus
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهر تهران تشریح کرد

مزایای ون ایران‌خودرو دیزل با امکانات مناسب در شبکه تاکسی‌رانی

حزب الله:مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهر تهران گفت: ون جدید ایران خودرو دیزل از امکانات مناسبی برخوردار بوده و با ظرفیت ۱+۱۲ نفر و سقف بلند و راهروی مناسب شرایط بهتری را برای مسافران فراهم می‌کند.
۰
کد مطلب : ۲۹۷۲۷۲
مزایای ون ایران‌خودرو دیزل با امکانات مناسب در شبکه تاکسی‌رانی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، مهدی اسماعیل بگی در آیین رونمایی از تاکسی‌ون‌های جدید شهرداری تهران با همکاری وزارت کشور با بیان این‌که امروز شاهد ورود ون های جدید به ناوگان حمل و نقل تهران هستیم، اظهار کرد: تاکسی‌های چهار نفره و اتوبوس‌های ۴۰ نفره در تهران فعالیت می‌کنند و فاصله جدی بین این دو دستگاه وجود دارد.
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسی‌رانی شهر تهران با بیان این‌که از سال ۱۳۸۶ تعداد هفت هزار ون چینی به ناوگان حمل و نقل عمومی تهران اضافه شد، خاطرنشان کرد: ما توانستیم خودروهای تاکسی چهار نفره را نوسازی کنیم اما افقی برای نوسازی ون‌ها نداشتیم و قطعات مورد نیاز در دسترس نبود و مشکل جدی ایجاد می کرد که راندمان این بخش را کاهش می داد.
وی با بیان این‌که امروز با تلاش تولیدکنندگان داخلی شاهد جایگزینی خودروهای جدید هستیم، یادآور شد: ون‌های جدید ایران‌خودرو دیزل با امکانات مناسب، موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم خواهد کرد.
اسماعیل بگی با اعلام این‌که دو هزار دستگاه ون فعال داریم، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم تعداد ون‌ها را به پنج هزار دستگاه افزایش و فشار موجود بر ناوگان اتوبو‌س‌رانی را کاهش دهیم و تا سال آینده بتوانیم ۲۵۰۰ دستگاه ون را اضافه کنیم.
 
منبع : ایکوپرس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین