کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

استاندار البرز:

هر چه سریع‌تر به وضعیت تالاب صالحیه رسیدگی شود

ایسنا , 28 آبان 1401 ساعت 14:39

حزب الله:نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با توجه به اهمیت موضوع، باید نقشه‌های فرونشست زمین و وضعیت ریزگردها در استان تهیه و تدوین شود و همچنین هر چه سریع‌تر در خصوص ساماندهی وضعیت تالاب صالحیه به عنوان یکی از کانون‌های ریزگرد، اقدام لازم صورت گیرد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مجتبی عبداللهی در شورای برنامه ریزی و توسعه استان که روز شنبه ۲۸ آبان در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، افزود: ضرورت دارد ظرفیت ها و چالش های زیرساخت داده های مکانی توسط دستگاه های اجرایی استان در بستر اس دی آی بارگذاری شود.
وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع، باید نقشه های فرونشست زمین و وضعیت ریزگردها در استان تهیه و تدوین شود و همچنین هر چه سریعتر در خصوص ساماندهی وضعیت تالاب صالحیه به عنوان یکی از کانون های ریزگرد، اقدام لازم صورت گیرد.
عبداللهی گفت: بروزرسانی نقشه برداری تمامی شهرها استان باید مد نظر قرار گیرد؛ بخش های آسارا و تکمان نیز نقشه مدون و ثبت کشوری داشته باشند.
وی همچنین خطاب به مدیران حاضر در جلسه، افزود: باید در خصوص مسائل و دغدغه های مردم حساس باشید و با ریشه یابی موضوعات نسبت به حل آنها اقدام کنید.
استاندار البرز گفت: مطالبات مردمی را با دید مثبت مورد بررسی و رسیدگی قرار دهید و از تمامی اختیارات خود در این راستا استفاده کنید.
وی افزود: مدیران در هر شرایطی مسئولیت پذیر و پاسخگوی مردم باشند چراکه این امر یکی از شاخص های ارزیابی عملکرد آنها خواهد بود.
عبداللهی گفت: تعاونی های حمایت از کارکنان بویژه در حوزه مسکن دستگاه های اجرایی استان، راه اندازی شوند.
وی با اشاره به هفته بسیج، افزود: جوانان و پیرغلامان بسیجی باید مورد تکریم ویژه قرار گیرند.


کد مطلب: 297260

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/297260/سریع-تر-وضعیت-تالاب-صالحیه-رسیدگی-شود

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com