کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهر‌های پر جمعیت شاهد کاهش کیفیت هوا خواهند بود

باشگاه خبرنگاران جوان , 28 آبان 1401 ساعت 10:50

حزب الله:از امروز تا اواخر هفته با استقرار جوی آرام و پایدار در نیمه شمالی کشور در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده جوی و کاهش کیفیت هوا را شاهد خواهیم بود.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، براساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی امروز در ارتفاعات زاگرس مرکزی واقع در جنوب غرب و همچنین در ارتفاعات استان‌های یزد و کرمان افزایش ابر وزش باد و بارش پراکنده دور از انتظار نیست در سایر مناطق کشور جوی آرام پیش بینی می شود.

 
یکشنبه با گذر موج تراز میانی جو از جنوب کشور در شرق، فارس شمال و غرب هرمزگان جنوب، یزد کرمان و شمال سیستان و بلوچستان افزایش ابر رگبار باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید رخ می دهد.
 
دوشنبه بارش پراکنده گاهی وزش باد و گردوخاک در مناطق یاد شده ادامه خواهد داشت سه شنبه و چهارشنبه در اغلب مناطق کشور آسمانی صاف و جوی آرام پیش بینی می‌شود.
 
همچنین از امروز تا اواخر هفته با استقرار جوی آرام و پایدار در نیمه شمالی کشور در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت تهران، کرج تبریز ارومیه اراک و اصفهان بتدریج افزایش غلظت آلاینده جوی و کاهش کیفیت هوا را شاهد خواهیم بود. طی دو روز آینده خلیج فارس مواج است.
 


کد مطلب: 297212

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/297212/شهر-های-پر-جمعیت-شاهد-کاهش-کیفیت-هوا-خواهند

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com