تاریخ انتشاردوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
plusresetminus
حزب الله:این روزها بازار خداحافظی ناشناس‌های صداوسیما داغ است، افرادی که شاید در برنامه‌سازی و مجری‌گری به‌جایی نرسیده باشند و حالا فرصت مغتنم بشمارند تا با یک خداحافظی بی هزینه اسمشان بر سر زبان‌ها بیفتد.
۰
کد مطلب : ۲۹۵۶۴۱
واکنش مجری تلویزیون به شایعه مهاجرت و حضور در شبکه ضد ایرانی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، این روزها بازار خداحافظی ناشناس‌های صداوسیما داغ است، افرادی که شاید در برنامه‌سازی و مجری‌گری به‌جایی نرسیده باشند و حالا فرصت مغتنم بشمارند تا با یک خداحافظی بی هزینه اسمشان بر سر زبان‌ها بیفتد.
از خداحافظی مجری شبکه سلامت که کسی نامش را هم نشنیده بود گرفته تا خداحافظی‌هایی از افرادی که دیگر برنامه‌ای در رسانه ملی نداشتند و فرصت را برای خداحافظی غنیمت شمردند.
حال در این میان سیاوش صفاریان‌پور از مجریان و برنامه‌سازان موفق رسانه ملی متنی منتشر کرده و در آن از قصد خود پرده برداشته است.
واکنش مجری تلویزیون به شایعه مهاجرت و حضور در شبکه ضد ایرانی
در متن صفاریان‌پور آمده است: همکار محترمی گفت شنیدم قصد رفتن به فلان شبکه خارج از ایران را داری! گفتم، این از کم‌عقلی شایعه‌ساز است، شاید هم آرزویش را گفته‌. اگر میل و خواستی بود سال‌ها قبل رفته بودم! پس خوشحال نباشد، قصدم ماندن و ساختن است! به همان قرار و کار این سال‌ها، آموختن و ترویج_علم علیه جهل و خرافات!
رسانه ملی باید قدر داشته‌ها و سرمایه‌هایی چون صفاریان‌پور را که تعدادشان هم کم نیست بداند.
منبع : مشرق
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین