کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پاسخ عجیب ایلان ماسک به سوالی درباره‌ خرید توییتر

ایسنا , 14 مهر 1401 ساعت 14:39

حزب الله:

پایگاه اطلاع‌رسانی العربیه در گزارشی به تحلیل خبری پرداخته است که ساعاتی است فضای مجازی را درگیر خود کرده؛ اینکه «چرا نظر «ایلان ماسک» درباره «توییتر» عوض شد؟»


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، در بخشی از این گزارش تحلیلی، توییت ایلان ماسک مبنی بر تصمیم دوباره‌اش برای خرید توییتر و در ادامه سوال یکی از کاربران از او و جواب عجیب ماسک به آن کاربر منتشر شده است.
به نقل از سایت خبری العربیه، ایلان ماسک که از خرید توییتر منصرف شده بود، در ساعات گذشته بار دیگر نظرش را تغییر داده و اعلام کرده که توییتر که یکی از بزرگترین شبکه‌های اجتماعی جهان است را به مبلغ ۴۴ میلیون دلار می‌خرد.
این تصمیم در حالی از سوی ماسک گرفته شد که شکایت شرکت توییتر در پی منصرف شدن ایلان ماسک از خرید توییر می‌توانست این سرمایه‌دار را به پرداخت جریمه مجبور کند.
ماسک در صفحه خود درباره دلیل خرید توییر توضیح داده است که خریدن این شبکه بزرگ اجتماعی سبب می‌شود تا ایجاد اپلیکشن جامع او که آن را X می‌نامد، تسریع شود.
مدیر عامل «تسلا» در پاسخ به یکی از کاربران که پرسیده: «شروع  اپلیکشن X  از صفر کار راحت‌تری نبود؟» گفته است که خرید توییتر راه‌اندازی  اپلیکشنX را سه تا پنج سال تسریع می‌کند. هرچند ماسک در ادامه هم گفته است، «البته ممکن است ارزیابی‌ام غلط باشد!»
بر اساس این گزارش، اظهارات ایلان ماسک در حالی عنوان شده که در آخرین اعلام وی قرار بوده در تاریخ ۱۷ اکتبر در دادگاهی با حضور مالکان توییتر شرکت کند. زیرا در ابتدا قرار بود ماسک، توییتر را در ماه آوریل بخرد اما نظرش را عوض کرد و شرکت توییتر هم از او شکایت کرد.
خبرگزاری رویترز دلیل گریز ماسک از این معرکه را ترس او از مواجه شدن با سوالات وکیل شرکت توییتر عنوان کرده است؛ سوالاتی که ممکن بود حقایق ناراحت‌کننده‌ی زیادی را فاش کند!
خرید توییتر توسط ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان را در رأس یکی از پرنفوذترین شبکه‌های اجتماعی دنیا قرار می‌دهد و همچنین به دعوای چند ماهه او با صاحبان توییتر که در حال لطمه زدن به این شبکه اجتماعی بود، پایان می‌دهد.


کد مطلب: 293547

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/293547/پاسخ-عجیب-ایلان-ماسک-سوالی-درباره-خرید-توییتر

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com