کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جودوی البرز از روزهای طلایی فاصله گرفته است

ایسنا , 12 مهر 1401 ساعت 14:38

حزب الله:یکی از مربیان و داوران درجه یک جودو نبود مدیریت مناسب، ورود مسائل شخصی به جودوی البرز و استفاده نشدن از مربیان سازنده را باعث افت سطح این ورزش در البرز عنوان کرد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،احمد امیری  افزود: جودوی البرز در سال‌های گذشته و در زمان مربیگری استاد منوچهری جایگاه خوبی در سطح کشور داشته است که با شش حضور در لیگ برتر شش عنوان کسب کردیم. با کسب هشت مرتبه سکوی بزرگسالان کشور، هفت سکوی جوانان و پنج سکوی رده نوجوانان به قطب اول جودوی کشور تبدیل شده بودیم.
وی ادامه داد: از سال ۸۸ جودوی کرج شروع به افت کرد و فقط به صورت مقطعی عناوینی کسب شد.
این مربی با بیان اینکه جودو در سطح کشور به دلیل محرومیت‌های فدراسیون جهانی افت کرده است، گفت: عدم مدیریت مناسب، ورود مسائل شخصی به جودوی البرز و استفاده نشدن از مربیان سازنده در استان باعث دوری جودوی البرز از روزهای طلایی خود شده است.
امیری ادامه داد: مشکل بزرگ ما این است که با وجود داشتن خانه جودو از صبح تا شب فقط دو کلاس داریم و به هیچ کدام از مربیان قهرمان پرور کلاس داده نمی‌شود.
 وی با بیان اینکه جودوی البرز استعدادها و مربیان خوبی دارد که معمولا خانه نشین هستند، افزود: یکی از باشگاه‌هایی که بیش از  ۳۵ قهرمان کشوری در خود پرورش داده به دلیل بی توجهی‌ها تعطیل و کم کار شده است. جودو که در سطح استان جزو ورزش‌های اول بود حال و روز خوبی ندارد.
وی همچنین در مورد تقاضا از مسئولان این ورزش در استان گفت: درخواست‌های خود را قبلا به هیئت جودو داده‌ایم ولی ترتیب اثری داده نمی‌شود.


کد مطلب: 293446

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/293446/جودوی-البرز-روزهای-طلایی-فاصله-گرفته

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com