تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷
plusresetminus
یک پیشکسوت فوتبال تبریز می‌گوید بردیف از تعطیلات ملی به خوبی استفاده کرد و توانست پرسپولیس را شکست دهد.
۰
کد مطلب : ۲۹۳۴۲۴
تاثیر «فیفا دی» روی پیروزی تراکتور مقابل پرسپولیس!
اصغر اعتباری  درباره پیروزی یک بر صفر تراکتور مقابل پرسپولیس در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: تراکتور روز به روز بهتر و هماهنگ‌تر می‌شود. الان مشاهده می‌کنیم که پاس به عقب کم‌تری در تراکتور داده می‌شود و تیم رو به جلو بازی می‌کند. ادامه این روند برای تراکتور امیدوارکننده است و می‌توان گفت که شانس حضور در سه تیم بالای جدول را دارد.
او افزود: تیمی که خیلی از مهره‌هایش را عوض کرده، تا به هماهنگی برسد و مربی بازیکنان و نقاط و ضعف را بشناسد به زمان نیاز دارد. فوتبال زیبا و بانتیجه زمان‌بر است. این برد برای تراکتور خیلی مهم بود. یکی از علل پیروزی تراکتور، تمرینات خوب این تیم در زمان تعطیلات ملی بود. بردیف روی نقاط ضعف پرسپولیس که بیش‌تر از همه در عمق دفاع است، کار کرد و دیدیم که تراکتور چندین موقعیت از آن نقطه به دست آورد. منتها پنالتی‌ای که گرفته شد، عجیب بود چرا که هیچ اتفاقی نیفتاد و احتمالا داور دوست داشت که بازی مساوی شود.
این پیشکسوت فوتبال تبریز با اشاره به شرایط پرسپولیس یحیی گل‌محمدی توضیح داد: من پرسپولیس را تیم خوبی می‌بینم ولی وقتی روی این تیم پرس انجام می‌شود، به خاطر ضعف‌شان در عمق دفاعی ضربه می‌خورند. تراکتور هم روی کارهای ترکیبی خوب کار کرده و رو به جلو بازی می‌کند. پاس به عقب ضربه زیادی به تیم می‌زند. درست است که تیمی مثل منچسترسیتی پاس به عقب می‌دهد اما آن پاس‌ها به خاطر بازی‌سازی از خط دفاعی است که در فوتبال ما وجود ندارد. در فوتبال ما باید فوتبال رو به جلو انجام شود تا هافبک‌ها بازی‌سازی کنند. دیدیم که همین پاس به عقب‌ها منجر به برکناری‌ اسکوچیچ شد چرا که در بازی‌های حساس به خاطر همین پاس‌ها گل خوردیم. در تیم‌ملی بیش‌ترین ظلم به اسکوچیچ شد.
اعتباری در ادامه گفت‌وگویش با ایسنا درباره خریدهای تراکتور در لیگ بیست و یکم گفت: خریدهای این فصل تراکتور معقول بود. قبلا بازیکن از رده خارج شده جذب می‌شد یا به عبارتی به تیم غالب می‌شد. در بین بازیکنان امسال، ریکاردو آلوز فوق‌العاده‌ است و بازی را به خوبی به گردش در می‌آورد. منتها الان تراکتور روی پرتاب اوت‌ها مشکل دارد چرا که می‌خواهد از این راه موقعیت درست کند اما توپ فقط به محوطه جریمه پرتاب می‌شود و هیچ برنامه تاکتیکی پس از رسید توپ به محوطه جریمه ندارند. در کل نفراتی که تراکتور جذب کرده، خوب بوده و جا دارد از آقای زنوزی تشکر کنیم. در نیم فصل اگر دو، سه نفر بیش‌تر جذب کند، می‌تواند سهمیه هم کسب کند.
او در پایان بیان کرد: ای کاش مقداری از حمایتی که زنوزی از تراکتور کرده را از ماشین‌سازی می‌کرد تا این تیم نابود نشود. ماشین‌سازی واقعا حیف شد. ماشین‌سازی مثل یتیم مانده و کسی از آن حمایت نمی‌کند. الان کسی نیست پا پیش بگذارد و از آن حمایت کند. کاش آقای زنوزی ۱۰ درصد از هزینه‌ای که برای تراکتور می‌کند را به ماشین‌سازی اختصاص دهد تا این تیم از اوضاعی که دارد نجات پیدا کند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین