تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۵
plusresetminus
حزب الله:رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: سخنان روز گذشته رهبری حکیمانه، هوشمندانه و دقیق بود که یکبار دیگر مرزبندی میان مردم و آشوبگران را مشخص فرمودند.
۰
کد مطلب : ۲۹۳۳۷۸
قالیباف: سخنان رهبری مرزبندی بین مردم و آشوبگران را مشخص کرد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور خود در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن خیرمقدم به رییس جمعور و همراهان ایشان که به منظور معرفی و دفاع از وزیر پیسنهادی کار در صحن علنی مجلس حضور یافته بیان کرد: فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری در مراسم پایان دوره دانشجویان افسری بیاناتی بسیار روشنگرانه در این شرایط حساس و سخنانی بسیار حکیمانه و هوشمندانه و دقیق بود که یکبار دیگر مرزبندی میان مردم و آشوبگران را مشخص فرمودند.
وی در ادامه اظهار کرد: وظایف همه ما به خصوص خواص جامعه مشخص شد و ایشان مسیر درست را برای همه علاقمندان ایران اسلامی و انقلاب اسلامی مشخص کردند و تکلیف همه ما مشخص است.
رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امیدوارم که ان شاءالله همه ما بتوانیم به سمت ایرانی قوی برای پیاده سازی همین رهنمودهای حضرت آقا و ایستادن در مقابل دشمنانی که در مقابل انقلاب اسلامی و ایران عزیز ما سینه سپر کرده اند بایستیم و مانند گذشته نقشه دشمنان را نقش بر آب کنیم.
قالیباف همچنین ضمن تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت یازدهمین اختر تابناک امامت و ولایت، پیشاپیش آغاز امامت حضرت ولیعصر (عج) را به آحاد مسلمین و شیعیان آن حضرت و به عموم عدالت جویان و حقیقت طلبان سراسر جهان تبریک و تهنیت گفت.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین